Hallå, jag har insett att jag fått ett framtida problem..
Jag ska ha 3 budget-steg i bilen, problemet är att dom inte går att seriekoppla på lågnivån! Det innebär att jag måste förgrena lågnivån 2 ggr, så jag får 3 utgångar. Detta resulterar i att signalen blir väldigt låg?
Hur gör jag på bästa sätt för att lösa problemet? Finns det någon lågnivåförstärkare, typ försteg eller nånting att köpa? Billigaste lösningen är alltid den bästa enligt detta projekt...