3629
Sök

Hur få bort hastighetsmätar nål Audi 100 Typ 44.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#1
Tjenare.

Hur får jag bort visarna från själva mätarna?

Hastighet oh varv räknare? Tank och Temp var bara att dra upp så lossnade de.

Är det bara att lyfta bort dom? Vågar inte testa då de verkar sitta fast på något höger.

Håller på skissa lite på vita tavlor, kom fram till detta;

http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/hastighetsmtare.jpg
http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/hastighetsmtareVitTest.jpg
http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/tempmtare.jpg
http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/tempmtarevettest.jpg





Vad tror ni? Dehär ska se ut lite som brevpapper aktigt, tyckte inte det blev alltför tokigt.
Vad tycker ni?

Ska fortsätta få fram lite andra saker.
Men ska lägga till lite audi loggor i mätarna också.
Måste bara veta hur fasen jag får bort nålen till hastighetsmätaren å de,
hade en mätare i delar liggandes så jag kunde göra denna iaf.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök