3634
Sök

Hej jag undrar vad jag har fått tag på för mätare.

223 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#1
Hej jag undrar vad jag har fått tag på för mätare.

Den är svart å är fyrkantid har 5 knappar en i vardera hörn och en på undersidan, det är en knapp för klocka sen tror jag de har not me värmen å göra den andra sen är de 2st pilar i botten. tänkte om non förstår de jag skreve å kan förklara va de är för mätare tror den har sutte i en volvo 240

PS. det står HELLA på baksidan om det är te non hjälp smile

mvh tackar för svar:)

summitracing.com

4 506 Inlägg
3 november 2008
#3
Låter som en till bensinvärmaren/kupevärmaren.
Fixa bild.

Kan du andas kan du dö.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 november 2008
#4
Håller med, låter som en bränslevärmare med timer.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

223 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#5
Det stämmer nog det ni säger för den sat i en bil me bränsle värmare^^ tackar

summitracing.com

223 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#6
köpte eller bytte till mig en mängd orginal mätare å då låg den med där! smile

summitracing.com


Sök