Getaway In stockholm 9

Mortalis VW-nörd?
7 november 2008 · 4 332 Inlägg

28e november enligt CDON
De kallar de music-dvd, men antar att de e filmen?
http://cdon.se/musik/getaway_in_stockholm/vol_9-4052291

De andra GIS filmerna ligger under music-dvd och samma utgivare så

Senast redigerat av Mortalis (7 november 2008)

Moparboy440
22 november 2008 · 4 682 Inlägg

nu är 9:an ute!
finns nu att förbeställa på G.I.S:hemsida,
www.getawayinstockholm.com/main.htm

denna gången har de valt att köra runt me två stycken 911 GT3:or tongue

teaser på filmen : http://www.getawayinstockholm.com/gis9_teaser.htm

HampZZ Proffs
22 november 2008 · 222 Inlägg

inget illa menat mot filmen men ja...utjatat och lite trist..
roligare och se extra matrial

Audi A5 1.8 TFSI Coupe S-Line "black pearl" (2008)
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
22 november 2008 · 145 Inlägg

gillar värkligen inte den typen av buskörning som är i filmerna.. enligt mig så sänder det lite fel signaler till unga bilfantaster, köra fort kan man göra där folk e med på vilkoren inte mitt i sthlm.. men måste nog trots allt medge att det var lite kaxigt att stänga av lysena å vänta in polisen.. *dubbel moral*  anser att gis filmerna är typ bakfylle filmer som inte ger nått men man har iaf sätt dom.. men kan ha dom som bakgrund när man inte har nått annat för sig lixom..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
iceman_21
23 november 2008 ·

blir skoj å se denna..... nog tror jag en eller två  garaget kändisar kommer visa sig i filmen.... ;-)

laazy vorsprung durch teknik
23 november 2008 · 886 Inlägg

Riktigt uttjatade filmer, rent utsagt tråkiga, det enda sevärda med dom är extraklippen i slutet och biltesterna.

Brandis Diktator
23 november 2008 · 968 Inlägg

grymt ut tjatade filmer... inge mål i hela filmen, bara köra runt så mycket som möjligt på en tank och inte åka fast, herre gud den där filmen som polisen hade filmat med passat killen som körde som en dåre först på motorvägen sen genom olika statsdelar...

Casy vinnarskalle!
23 november 2008 · 907 Inlägg

Själv väntar jag på att en liten grapp på skateboard åker ut mitt i vägen och blir slarvsylta... Jag fattar inte hur dom vågar köra 150-200km/h vid rödlysen. Som någon annan sa "underhållning när man inte har nå annat att göra", men det är inget jag blir inspirerad av.

BMW M3 "Crisis" (2002)
Rinnegan Malleus Malificarum
23 november 2008 · 2 401 Inlägg

Varför inte GIB?

Getaway In Bagdad 2009.

DET SKULLE JAG FAN BETALA FÖR ATT SE!

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
trippelturbo Trucker
23 november 2008 · 2 710 Inlägg

Som många andra så tycker jag att dessa filmer är ganska meningslösa.. inte minst J*vligt dåliga förebilder för unga förare wink gör något kul istället, burna. o då inge amatörburna.. jävlas me snuten på ett underhållande sett.. en vråltrimmad porsche gt3? skämtar ni? ni kunde väl haft en org me e46? har ju väääldig mkt me föraren o göra wink denna m3 har ju nog mkt för att köra ifrån snuten smile eller E90 som har 420hk ?

ähh fan..

Fart missbrukare
trippelturbo Trucker
23 november 2008 · 2 710 Inlägg

Siarnaq skrev:
Varför inte GIB?

Getaway In Bagdad 2009.

DET SKULLE JAG FAN BETALA FÖR ATT SE!

Hahahaha big_smile finns nog me olagligheter där tongue o sen kan man betala sig fri oxå. inte lika kul tongue haha

Fart missbrukare
Rinnegan Malleus Malificarum
23 november 2008 · 2 401 Inlägg

BMWgrabben skrev:
Hahahaha big_smile finns nog me olagligheter där tongue o sen kan man betala sig fri oxå. inte lika kul tongue haha

Skitsamma, en Porsche GT3 på dammiga skitvägar mot stridsvagnar är något att se. wink

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
trippelturbo Trucker
23 november 2008 · 2 710 Inlägg

Siarnaq skrev:

BMWgrabben skrev:
Hahahaha big_smile finns nog me olagligheter där tongue o sen kan man betala sig fri oxå. inte lika kul tongue haha

Skitsamma, en Porsche GT3 på dammiga skitvägar mot stridsvagnar är något att se. wink

Ja du verkar ju leva i dom vildaste fantasierna tongue vore mer som en actionfilm baserad på nån sann historia tongue. Att se en pansarvagn skjuta en 07as porsche gt3 big_smilebig_smile vettefan va biobiljetten hade kostat tongue

Fart missbrukare
iceman_21
24 november 2008 ·

En simpel lösning för alla ni som inte gillar filmerna, köp dom inte smile
d verkar juh uppenbarligen finnas en marknad som gör det värt att spela in dessa filmer när dom återkommer år till år.

KHRacing
27 november 2008 ·

Siarnaq skrev:
Varför inte GIB?

Getaway In Bagdad 2009.

DET SKULLE JAG FAN BETALA FÖR ATT SE!

Finns redan : http://jp.youtube.com/watch?v=Y1N5rnBA-G4


gimme money man smile

svensk-japs
27 november 2008 · 135 Inlägg

såg trailern till gis9 på youtube och det såg ju ut som dom har ansträngt sig lite nu iaf så jag beställde den, ...hoppas det var värt d. Nån annan som beställt eller sett trailern? va tror ni?

BMW M5 3.8 (1992)
MrTobias
27 november 2008 · 1 297 Inlägg

Måste säga att ghostrider 5 var en riktigt bra film, mkt roligare med riktiga poliser.

Muttley
27 november 2008 ·

Mortalis skrev:
"civilsnutarna" i volvon känns jävligt fake isf

http://www.youtube.com/watch?v=_hy8HZKMll8
Beter sig som apor

ee de där kan inte vara riktiga snutar ser bara uppgjort ut där.

Muttley
27 november 2008 ·

KHRacing skrev:

Siarnaq skrev:
Varför inte GIB?

Getaway In Bagdad 2009.

DET SKULLE JAG FAN BETALA FÖR ATT SE!

Finns redan : http://jp.youtube.com/watch?v=Y1N5rnBA-G4


gimme money man smile

fabriksny bil där? njaa

Moparboy440
27 november 2008 · 4 682 Inlägg

e i.a.f glädjande att bullet kommer att stå för musiken oxå i 9:an smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang