Getaway In stockholm 9

j0nas Lastbilschaffis
22 december 2008 · 811 Inlägg

håller med om reporten va ok faktiskt, om de nu ska göra mer filmer så får de allt ha lite mer nytänkande & satsa på mer på underhållning eller försöka få in något nytt. vem somhelst kan ju köra runt i stockholm tongue kanske inte så fort men sätt stig 65 år & låt han köra runt i GIS 10 smile det är typ samma sak som mr x gör kör runt i stockholm.

KimVsWorld Mästare
22 december 2008 · 2 947 Inlägg

kaxxen skrev:
håller med om reporten va ok faktiskt, om de nu ska göra mer filmer så får de allt ha lite mer nytänkande & satsa på mer på underhållning eller försöka få in något nytt. vem somhelst kan ju köra runt i stockholm tongue kanske inte så fort men sätt stig 65 år & låt han köra runt i GIS 10 smile det är typ samma sak som mr x gör kör runt i stockholm.

Hmm... Inte riktigt, va?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
j0nas Lastbilschaffis
22 december 2008 · 811 Inlägg

KimVsWorld skrev:

kaxxen skrev:
håller med om reporten va ok faktiskt, om de nu ska göra mer filmer så får de allt ha lite mer nytänkande & satsa på mer på underhållning eller försöka få in något nytt. vem somhelst kan ju köra runt i stockholm tongue kanske inte så fort men sätt stig 65 år & låt han köra runt i GIS 10 smile det är typ samma sak som mr x gör kör runt i stockholm.

Hmm... Inte riktigt, va?

va tänkte du på som inte är "inte riktigt, va?"

D_MAN ?
22 december 2008 · 1 038 Inlägg

KimVsWorld skrev:

kaxxen skrev:
håller med om reporten va ok faktiskt, om de nu ska göra mer filmer så får de allt ha lite mer nytänkande & satsa på mer på underhållning eller försöka få in något nytt. vem somhelst kan ju köra runt i stockholm tongue kanske inte så fort men sätt stig 65 år & låt han köra runt i GIS 10 smile det är typ samma sak som mr x gör kör runt i stockholm.

Hmm... Inte riktigt, va?

Är han pigg å har alla hästar i stallet med förutsättningen att han kan ratta en bil så klarar nog stig 65 oxå att bränna ifrån en folkabuss  big_smile

Sa redan efter ja såg GIS 8 att aldrig mer roll men den kritik dom fick samt den trailer man fick se trodde man dom gjort lite bättre film men icke sa nicke.....

Får hoppas spöket kommer med en film snart smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
onej84
22 december 2008 · 1 854 Inlägg

Tycker synd om dom som betalar för filmerna, så tråkigt..

2an är väl den ända som går att titta på..

einherjer
22 december 2008 · 587 Inlägg

kaxxen skrev:
GIS är ju toalt tråkiga....  de bara kör förbi snuten & sen ser man inget mer.... Ghostrider leker ju iaf med polisen & har mer underhållning...

tycker grabbarna mr x & alla  va de nu heter kan lägga ner GIS... 

så GIS får fet tummen ner  & betyget lägg ner skiten...

Håller med, har inte köpt filmen men sett den, spola själva getaway:en o ha bara extra matrialet istället för det är det som man ser på.

Mao , extramatrialet är bra o kul.

Torlejf Bilvårdstönt.
23 december 2008 · 1 109 Inlägg

Varför inte GPFM?
Getaway på Falkenbergs motorbana?
Är ju ungefär lika spännande som att bli jagad av piketbussar mitt i natten och riskera folks liv.

Nej, låt dom köra ett par varv på motorbanan tills dom tröttnar, och sen kan 10 pers stå och vara jätteimponerade över förarna.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
iceman_21
23 december 2008 ·

KimVsWorld skrev:

iceman_21 skrev:
Istället för att klaga på dom å be dom lägga ned filmen. Är det inte smartare å sluta köpa?..
uppenbarligen finns det en efterfrågan eftersom det släpps en film varje år.

Kanske finns en efterfrågan utomlands och Getaway Report är ju alltid kul spec. när din Supra är med wink tongue

VA`????--- är min supra med???  vad är detta nu för upphovsrättsbrott?????

hehe......;-)

sirmiro Double-Unicorn Rider
23 december 2008 · 2 486 Inlägg

Denna film var rent dålig.
Specialgästerna filmades med teleobjektiv för att ens vara synliga... (lite ironi, men ni fattar)

Jag känner att går man ut med att man ska ha polisjakt tycker jag att man kan släppa upp pikétbussen nära den egna bilen och sen sticka, speciellt när man har dessa bilar med rejäl effekt... En hastighetsmätare i filmsnuttarna vore också trevligt...

JockeRX7 KTM 660
25 december 2008 · 537 Inlägg

Den här filmen var riktigt dålig. Var inte ens något vidare bra extra material.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
p1ngwin https://www.instagram.com/swedetailer/
25 december 2008 · 172 Inlägg

Nej jag saknade också extra material.. sen var det tråkig bilkörning i år inget lekande med polis eller liknande..

Det roliga är väl att man kan gratulera folket som fick vara med i filmen: iceman, antennfixarn, Götesson mfl.  Kul och se smile

Senast redigerat av p1ngwin (25 december 2008)

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
25 december 2008 · 2 258 Inlägg

värdelösast hitils...

Sump Runk Rätt O Slätt!
Fel_xi
25 december 2008 · 211 Inlägg

Den var väl sådär. Fast det va rätt kul när ferrarin jagade ifatt dom.
Verkade inte som om de hade planerat det wink

Supratok Toker
15 januari 2009 · 491 Inlägg

Är det någon som vet nåt om en Porsche 928 (tror att det är en sådan) som det står FUZZY på?
Den dyker upp i Getaway Report vid 6 min. Är från någon  mässa...

Toker Jr 081102
KimVsWorld Mästare
15 januari 2009 · 2 947 Inlägg

Supratok skrev:
Är det någon som vet nåt om en Porsche 928 (tror att det är en sådan) som det står FUZZY på?
Den dyker upp i Getaway Report vid 6 min. Är från någon  mässa...

Om och ifall jag inte minns fel så...
Var den med i Bilsport eller Street Extreme
och såldes för ett tag sedan?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Moparboy440
19 januari 2009 · 4 682 Inlägg

har äntligen sett filmen å blev redigt besviken , de hade dragit in på de som man ville se. bonusmaterialet alltså. reporten va ju lika bra som vanligt men tyvärr var den lite kort sad .

s12 Nissan Gazelle
19 januari 2009 · 1 460 Inlägg

Getaway In stockholm 9 skulle inte va så dumt å köpa

Nissan Silvia
KimVsWorld Mästare
19 januari 2009 · 2 947 Inlägg

s12 skrev:
Getaway In stockholm 9 skulle inte va så dumt å köpa

Vad menar du nu?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
D-No Avstängd
19 januari 2009 · 658 Inlägg

konstigt att inte fler fattar att denna skiten är uppgjord !!

Kollar hellre på nyheter kl 6 än den skiten !!

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
LilleSKUTT
19 januari 2009 · 512 Inlägg

Off topic: lite fuzzy info
http://www.sportbilen.se/index.php?page … y&go=0

http://www.sportbilen.se/reportage.php?id=358


on topic:gis var kul första gångerna men måste förnya sig för att jag ska bli intresserad av det igen

Senast redigerat av LilleSKUTT (19 januari 2009)

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang