Jag skulle vilja få ihop en lösning med keyless entry, dvs en sändare i fickan som man inte behöver trycka på för att bilen ska låsa upp sig när man kommer i närheten, och sedan en såndär tryckplatta istället för handtag som man bara rör vid så poppar dörren ut.
Inköpsställen, tips och ideer tack
(skall tilläggas att allt ska monteras på en bil utan varesig fjärrlås eller ens centrallås....)
Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.
har/hade inte renault nåt liknande mä sina kort"nycklar"??? just att bilen låses upp när man kommer inom ett visst avstånd. ja har iaf fö mig att de va nåt märke som har/hade de original.
men själva touchplattan som man fäster där dörrhandtaget satt e nog lite knivigare.
underskattade nissan micra finns med detta. sen vet jag att merca har ett system som läsr av din ryggrad så bara personen med rätt rygg kan starta bilen. å den startas av att du nuddar växelspaken. men faktan om mercsan e lite osäker, men tror det e sant.
underskattade nissan micra finns med detta. sen vet jag att merca har ett system som läsr av din ryggrad så bara personen med rätt rygg kan starta bilen. å den startas av att du nuddar växelspaken. men faktan om mercsan e lite osäker, men tror det e sant.
Nu ska vi inte ta i så vi spricker, jag vill bara kunna komma in i bilen utan att behöva låsa upp Starta kan jag göra med en hederlig knapp
Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.
corvette c6 har precis så som du menar, har man nyckeln i fickan och trycker på plattan i/bakom dörren så öppnas den och om man går där ifrån så låser den sig
corvette c6 har precis så som du menar, har man nyckeln i fickan och trycker på plattan i/bakom dörren så öppnas den och om man går där ifrån så låser den sig
sådär ja nu e problemet löst köp en c6 och ryck loss dörrjäveln
Haha, då gäller det att inte ha tvångstankar, ''Är bilen verkligen låst?'' När man nu närmar sig bilen för att undersöka detta så låser bilen automatiskt upp. Och på så vis får du aldrig veta om bilen låser.
Men det förutsätter att någon lirare har varit frame och krashat alla blinkers, hehe.
Långsökt, vad är det?
Mvh Markus
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson'' Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Haha, då gäller det att inte ha tvångstankar, ''Är bilen verkligen låst?'' När man nu närmar sig bilen för att undersöka detta så låser bilen automatiskt upp. Och på så vis får du aldrig veta om bilen låser.
Men det förutsätter att någon lirare har varit frame och krashat alla blinkers, hehe.
Långsökt, vad är det?
Mvh Markus
Haha ja så kunde det blivit om det inte hade varit för att den tuttar till när man är ett par meterbort och låser sig