men jag undrar om mina vindrutetorkare , dem knäpper när man kör med torkarbladen `??? sedan undrar jag om min blinkers spak. Det är så att ibland så går den inte tillbaka vad kan det vara för fel och hur fixar man det ?
Sedan har jag en distansmätare som inte fungerar... alltså den totala distansen... den räknar inte upp... vad kan ,man göra åt det ???