Har även diskuterat avgassystem med Nima på Pb-Z, vi kom fram till att följande Blitz variant kommer passa min bil bäst. Lär ju dock bli att spara en himla massa , men jag ska bara ha det!
Blitz!
Kan få det för 7995, kanske kan snacka till mig det billigare vid en fin sponsdeal..
Ár pa semester pa Gran Canaria just nu, grymt bra väder!
Har kollat ut lite saker som skall inhandlas när jag kommer hem. Kommer bli att G-Reddy BCC:en beställs pa Ebay dessutom kommer jag ta hem en sa kallad Fuel By Pass Line, en stalomspunenn slang som ökar bränsleflödet radikalt! Perfekt när jag ska plocka ut lite fler hästar under varen
Är supran BPU trimmad sen innan? Hittade inget om det i tråden, kanske inte varit observant nog?
Om inte så är det inte mycket som krävs för att få ut en 450hk och det lär räcka... till en början
Polaren har en mkiv som han har bpu trimmat nu under hösten/början på (så kallade) vintern, innan han ställde av den höstas så ttc kopplade han turbosarna och bara det gjorde att han fick ut bra mer trycka i bilen än original 3:ans vxl i 140 blås på ställ i parisekurvan var inga problem, jag åkte med så jag vet hur det kändes
Nej, den är inte BPU trimmad. Maste dig en BCC, samt en laddtrycksstyrning, sen skall vi nog kunna kalla det en standard BPU. Jag kommer ocksa TTC koppla turbo:sarna vilket jag har hört skall ge klart roligare respons Kommer även slänga dit en Fuel Bypass Line som kommer öka soppaflödet en aning.
nice projekt,.. kolla på nengun.com dem har massa till bra priser,. har själv ett blitz nur spec r,. låter gott har ljudklipp om du vill höra lycka till!
Nej, den är inte BPU trimmad. Maste dig en BCC, samt en laddtrycksstyrning, sen skall vi nog kunna kalla det en standard BPU. Jag kommer ocksa TTC koppla turbo:sarna vilket jag har hört skall ge klart roligare respons Kommer även slänga dit en Fuel Bypass Line som kommer öka soppaflödet en aning.
Vem är din polare?
Och hur gar det for dig?
Okej, satsa på större downpipe om du inte redan har det. Det gör också en märkvärd skillnad! Han heter Kim han med Han har en silvrig supra, standard utseende.