Mycket tjusigt! En av få bilar som levde upp till de högt satta förväntningarna på mässan. Den var riktigt imponerande i lacken på nära håll.
Snart dax att krana på ett par hundra hästar till och sätta 6:an va?
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Grymmt fin den blev det tål att sägas flera gånger! En liten fråga: Kommer du att ta den till tex gatebil på mantorp och liknande och kanske delta i timeattack körningarna med de andra som kör där? Hade vart jäkla ball att se Vi ses //TexoN @ Evolution garage
Vi körde ingen timeattack men vi slaktade allt som kom i vår väg Vi fick bekräftat att bilen går lika bra som 2007 vilket var skönt efter höstens lilla avåkning.
En eventuell nu timeattack kommer endast ske om det löser sig med finansiering med hjälp av någon sponsor. Annars blir det bara helt vanlig körning i raskt tempo.
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Tjena grymt trevlig bil du har!! Jag missade Elmia i år så jag undrar om du kommer till Emmaboda (strippen) nu i maj så man får se Loaded på nära håll!!
Tackar Det är inget planerat till Emmaboda, vi skall göra en returresa till ringen i maj tillsammans med olika media. Så jag skulle tro att det äter upp den tid som finns över.
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Tackar Det är inget planerat till Emmaboda, vi skall göra en returresa till ringen i maj tillsammans med olika media. Så jag skulle tro att det äter upp den tid som finns över.
du har inte planerat att ställa ut bilen nått kanske?.. Har ett litet förslag nämligen *Blink blink*
Sjysta bilder av Martin Palm från vår resa på Nürburgring. Alla våra varv hade medpassagerare. Mellan 500-1000 åskådare runt banan en helt vanlig söndag
Imorgon kommer onboard vidd
Nej, jag tror inte det. Vi kommer förmodlingen vara där någon tid på någon veckodag. Nästa resa skall flera tidningar och TV med. Så de vill inte åka helger eller väldig ogärna