3739
Sök

vad är skilland på 0 och halvljus

VW Ägare
1 011 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
#1
Har upptäckt en skum sak.

Mina xenon ljus fungerar lite sådär när det automatiska halvljuset är igång (vredet står på 0)

När jag sen drar vredet till halvljusläget så fungerar xenonljusen perfekt.

vad skillnaden på 0 och halvljusläget?

Henrik Eberlund

Vw trimmare
2 995 Inlägg
9 november 2008
#2
styrkan på ljuset 0 på dagen halvljus läge när det är mörkt....


VW Ägare
1 011 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
#3
Skickar den mindre volt till lampan i läget 0???

Henrik Eberlund

3 354 Inlägg
9 november 2008
#4
stämmer

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

VW Ägare
1 011 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
#5
aha.. det hade jag ingen aning om.

tack då fick jag svar på min fråga.

Henrik Eberlund

3 354 Inlägg
9 november 2008
#6
kan tillägga att läge 0 är reducerat halvljus även kallat varselljus

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra


Sök