Så tänkte börja fixa till hjulhusen nu Så tänkte börja med att fixa det där bak först sedan där fram!
Började ta bort bromsklossar och lite annat, Skivorna skall bort med! Har även lagt lite avfättning för att få bort all skit, Skall lägga på rostskydds medel i hjulhusen!
Ser hyffsat frächt ut endå Vänster sida!
Höger sida!
Mitt söta lilla rör
Vill ha tips på vad för färg man skall lacka bromsoken,fjädrarna i? Funderar på typ silvriga bromsok och silvriga fjädrar, Tror ni det kan bli bra?
Så tänkte börja fixa till hjulhusen nu Så tänkte börja med att fixa det där bak först sedan där fram!
Började ta bort bromsklossar och lite annat, Skivorna skall bort med! Har även lagt lite avfättning för att få bort all skit, Skall lägga på rostskydds medel i hjulhusen!
kollat igenom allt! sjukt snyggt kommer bli jätte läckert när det är klart! dock gillade jag inte det hela bas bygget. det kunde du gjort bättre! men ändån kalas projekt!
phill: Man tackar, Njea är inte 100% stolt över det eller vet dock inte varför Men kanske skulle byggt med glasfiber och så istället men samtidigt så känns det som att det itne finns tid för det just nu, Och så blir det ju självklart en del slip jobb m.m! Du kan inte förklara vad det är du inte gillar?
tycker du ska köra med silvrig ok och fjädar ja med
Okej tack
terazzi: Yes sant
Frippe08: Absolut det kommer du att få göra, Hoppas man fått kortet så man kan dra upp med bilen själv annars blir det till att övningsköra upp med den
Härligt jimmy=)Ser bra ut. Hoppas den går lika bra sen;)
Tack Patrik
Har även beställt:
Adapter för min dumpventil + 2st 63mm blåa slangar 2st 4mm Vakumslangar
Så man får ihop intercoolern och får på dumpventilen m.m Skall även ner imon och fixa rostskyddsmedel "svart" samt köpa färg silver till mina bromsok samt fjädrarna!