En sak som slog mig nu, eftersom att du lagt igen vecket på sidan av bilen, ska du inte lägga igen den på fronten och baken oxå? Och då du ändå håller på med fronten, va tror du om detta: Lägg igen blinkershålen och köp in ett par celica blinkers och bygg in dem istället. Snyggare form på dem, samt att du blir ensam om att ha det.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
En sak som slog mig nu, eftersom att du lagt igen vecket på sidan av bilen, ska du inte lägga igen den på fronten och baken oxå? Och då du ändå håller på med fronten, va tror du om detta: Lägg igen blinkershålen och köp in ett par celica blinkers och bygg in dem istället. Snyggare form på dem, samt att du blir ensam om att ha det.
Tack för tipset, Jo jag har kollat lite på om man kan fiksa in något annat snyggt lyse där istället... Men Något liknande som du visade kunde man ju isåfall bygga in
Kul att du tipsade om det, Skall ta en titt närmare på detta!
Kul att du gillade idéen min Tror de lysena skulle sitta som en smäck.. Och skulle du isf även använda bakljusen jag visade dig så kommer det ju verkligen smälta finfint ihop
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Tror din front är av samma märke som det kittet vi monterade på en S13 förra hösten, det var lite jobb med att passa in det men den blev riktigt najs när allt var på plats och lackat, och det tror jag din kommer bli också!