Tror din front är av samma märke som det kittet vi monterade på en S13 förra hösten, det var lite jobb med att passa in det men den blev riktigt najs när allt var på plats och lackat, och det tror jag din kommer bli också!
hehe tack Erick! Jo passformen var inte den bästa på den...
LINGSTROM: Thx, man
jonnielahti: Tack, Kul att höra
oggy_swe: Tack Oscar Jo det var trevligt, Hoppas på att vi kan ta det nästa sommar ;D
Btw: Skall upp till garaget snart, så ikväll blir det update, Har fullt upp nu!
hehe inget tacka för:P du har gjort ett sjukt bra jobb. bara säga till omd et finns nått jag kan göra. väntar på min front nu endå. hoppas på nästa sommar då:P
hehe inget tacka för:P du har gjort ett sjukt bra jobb. bara säga till omd et finns nått jag kan göra. väntar på min front nu endå. hoppas på nästa sommar då:P
Kul att höra! Det skall jag göra, Jo har sätt detta, Kommer bli grymt!
Så dags för en liten update!
Såhär ser den ut när den står ensam i garaget
Breddningen bak, Börjar likna något nu
Börjar bli hyffsat jämt osv nu, Men en en del finspackla och slip kvar
Modigt att spackla ihop allt. Själv skulle jag aldrig spackla fast just fronten. Har satt min front med snabbfästen och ångar det inte en sekund. Hopplöst annars att t.ex få in domkraften, få upp bilen på trailer, få in bilen på vissa billyftar, bilprovningens bromsrullar m.m. Men å andra sidan kan man kompensera det med att höja bilen en skvätt.
Modigt att spackla ihop allt. Själv skulle jag aldrig spackla fast just fronten. Har satt min front med snabbfästen och ångar det inte en sekund. Hopplöst annars att t.ex få in domkraften, få upp bilen på trailer, få in bilen på vissa billyftar, bilprovningens bromsrullar m.m. Men å andra sidan kan man kompensera det med att höja bilen en skvätt.
Ser bra ut annars.
Jo det är sant det du säger, Men passformen på fronten var verkligen ritkgit usel, Sedan hade en bit av framskärmen spruckit på högersida med, Så det var en del jobb där!
Men får vara försiktig, Tack så mycket!
Dawe_A: Thx man
_Fredrik: Tack, Nej bilen står ojämt pågrund av golvet^^ Så den står lite snett, hehe