2333
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
Jlmmy
9 oktober 2009
Trådstartare
Tack Robin och Oskar big_smile

51 Inlägg
9 oktober 2009
Det är ju grymt att du fortsätter på så här bra! Kommer att bli så nice sedan. (:

Jag kan hjälpa till med slipa (a) jag är ju bäst på det, raawr... x)

ha det!<3

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 oktober 2009
Hörru, varför skaffar du dig inte lite sponsorer?  smile

Förresten, måste ju komma sen någongång och hälsa på och sen din bil irl! smile
Senast redigerat av MadeByMe (9 oktober 2009)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

utbildad klant
2 197 Inlägg
9 oktober 2009
Tror det kommer bli bra? öh ne. Jag VET det komemr bli bra tongue man älskar verkligen allt damm som blir av slipandet:P

Mvh O.Frankeståhl

653 Inlägg
9 oktober 2009
Se där ja, nu börjar de likna nått big_smile

Kör hårt!...Slipa alltså big_smile

Mvh Mattias

30 Inlägg
9 oktober 2009
Luktar lite åt pappa betalar hållet snart haha=D

Jlmmy
9 oktober 2009
Trådstartare
amaanda skrev:
Det är ju grymt att du fortsätter på så här bra! Kommer att bli så nice sedan. (:

ha det!<3

hehe tack smile<3

MadeByme: thx man, Jadu tongue Vet inte ritkgit hur jag skall gå till väga och om man verkligen är värd det^^ hehe

Aronsson_kil: Thx man big_smile

Mazdaputte: absolut!

30 Inlägg
9 oktober 2009
haha skojja ba me dig schteekarN

Jlmmy
9 oktober 2009
Trådstartare
Så har nu börjat fiksa lite med tanklocket med, Problemet är dock att nu när jag breddat den där bak så stämmer ju inte den "tanklocks öppnaren" alls...

Så sitter här nu och klurar på hur man skall göra, Där ser ni ju hur det ser ut men nu kommer ju inte tanklocket dit in, Men funderar på att skippa den och göra någon form av öppning på tanklock som man öppnar det för hand bara smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/780046_ldafc2.jpg

Blev ju bra endå, Fick dra dit förlängda bult bara och en distans imellan smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/780043_kyys44.jpg

Sedan var ena sidan finspacklad! smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/780048_gsv0mr.jpg

Grr wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/780050_tgm8lv.jpg

mvh

2 788 Inlägg
9 oktober 2009
Hehe mycket slipjobb blir det big_smile Men det blir bra! wink Snyggt det blev med tanklocket, fortsätt så smile

Jlmmy
9 oktober 2009
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Hehe mycket slipjobb blir det big_smile Men det blir bra! wink Snyggt det blev med tanklocket, fortsätt så smile

Tackar big_smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 oktober 2009
Jlmmy skrev:
amaanda skrev:

ha det!<3

hehe tack smile<3

MadeByme: thx man, Jadu tongue Vet inte ritkgit hur jag skall gå till väga och om man verkligen är värd det^^ hehe

Är inte spc svårt om man vet hur man ska göra, jag fick 2st idag! smile eventuellt en till..
Dock var det precis jag fick.. tongue
Kan ju bero på att ag fotar för garaget också, använder lite lite som argument! smile

Sen hittade jag ett annat företag som hade bilder från mig utan tillåtelse.. så där ska jag inhämta lite pengar eller produkter smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

55 Inlägg
9 oktober 2009
nice man wink riktigt snygg bil! smile

Jlmmy
9 oktober 2009
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Jlmmy skrev:
amaanda skrev:

ha det!<3

hehe tack smile<3

Är inte spc svårt om man vet hur man ska göra, jag fick 2st idag! smile eventuellt en till..
Dock var det precis jag fick.. tongue
Kan ju bero på att ag fotar för garaget också, använder lite lite som argument! smile

Sen hittade jag ett annat företag som hade bilder från mig utan tillåtelse.. så där ska jag inhämta lite pengar eller produkter smile

Jasså, grymt! smile

The_simpsons: Thx man big_smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
10 oktober 2009
så fort du får problem sålöser du ju det på stört:P kör på i samma tempo så är bilen klar om nån vecka;)

Mvh O.Frankeståhl

Caddslav
133 Inlägg
10 oktober 2009
Vet inte om du löste själva låsningen av tanklocket, annars räcker det med att svetsa fast ett plattjärn med ett hål i så att den "armen" på locket blir förlängd.

Ser bra ut förövrigt, kul att se när det blir framsteg varje dag. Bra för motivationen det smile

Slipa på och glöm inte masken och handskarna, glasfiber är inte bra i vare sig lungor eller för mycket på huden då det kan ge allergireaktioner. mad smile Vuxen jag kände mig..

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 oktober 2009
Jlmmy : tjena ser att bygget går bra för dig * tummen upp *

Nissan Silvia

Jlmmy
10 oktober 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
så fort du får problem sålöser du ju det på stört:P kör på i samma tempo så är bilen klar om nån vecka;)

Thx man big_smile hehe

Leaf: Tackar, Jo har tänkt på att förlänga den armen med, Det går ju smile

s12: tack så mycket big_smile

mvh

474 Inlägg
11 oktober 2009
Har kollat o så , det går väldigt bra för dig tummen upp smile hm det där med tanklocket vf inte använda race locket ? vad tycker du ?  med en nyckel  o typ skruvar runt den ..

207 Inlägg
11 oktober 2009
Sorry Jimmy men varför spackla ihop Front med Skärmar ? Du vet ju själv hur mycket Djur de springer på vägen.... och du har ju själv Kvaddat tidigare intercooler... Dvs , Smäller du med en Grävling så måste du lacka om Front och Skärmarna.... Skapar Störrejobb För allt... 

Sorry för att jag låter negativ men förstår inte vittsen, en Passform går alltid och fixa, handlar om tålamod.

Sök