Min s4 avant -00 gav ifrån sig ett tjut , och en knasig symbol hoppade upp i förddatorn.
I och med standardfelet med döda pixlar och rader i displayen så kan jag inte riktigt urskillja vad det är för symbol, och min manual bok är på tyska, vilket inte är min starka sida, kollade dock i den men hittade ingen symbol som liknade den. Någon som vet vad det kan vara, eller vart man kan hitta dessa symboler med förklaringar på ett enklare språk, exempelvis engelska eller svenska?
det man kan uttyda av symbolen ser lite ut som en uppochned vänd ficklampa typ... Har kollat däcktryck och spolarvätska så det är inte någon av dom i alla fall:)
ne, de e inte spolarvätska symbolen, för den blinkade nämligen samtidigt som denna symbolen, då ja fyllde på spolarvätskan å då försvann den men inte den andra...:S
mm men det är konstigt, för bilen har haft en positions lampa som varit sönder ett ganska bra tag nu, å den har ju inte varnat för den? tråkigt när man inte kan urskillja den ordentligt.....