4466
Sök

Åhhhhhhhhh Ja Blir Så Jävla Less!!!!! ( Veklagan över stulet billjud)

669 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#1
GICK NYSS UT I BILEN Å TÄNKTE ÅKA Å HANDLA!!!!!!!!!!!! LJUDET ÄR BORTA!!!!!!!! NÅN HAR SNOTT MITT BIL LJUD!sadsad:sadsadsad:sadsad:sadsadsad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VAFAN ska ja göra?? för nån månadsen snodde dom min cross!!!

vad händer nu?!?!

fan fan fan :sadsad:sadsadsadsad:sadsadsad ja är alldedles skakis::sadsadsadsad
Senast redigerat av snipercat (13 november 2008)


7 100 Inlägg
13 november 2008
#2
drygt de där,vart med om de själv!
men polisanmäl det

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

669 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#3
jajag har gjort det men vad händer nuuu:(sad:sadsad( ja kan inte skriva nästan skakaaar..


669 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#4
vad kommer hända?  fan mitt billjud jag nyss byggt klar nästan:(sadsadsad dyr grejjer:(sadsad:sad fan sad


7 100 Inlägg
13 november 2008
#5
hör med dina grannar och dom har hört/sett något

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
13 november 2008
#6
snipercat skrev:
jajag har gjort det men vad händer nuuu:(sad:sadsad( ja kan inte skriva nästan skakaaar..

Har du kvitton på grejjerna?
Hurdan försäkring?
Var bilen låst?
Larm?

Mkt som du måste komplettera ifall man ska kunna säga vad som händer härnäst.

Men det kan jag säga, i flesta fall händer ingenting.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

4 001 Inlägg
13 november 2008
#7
Fy fan vad surt, hade du bilen hel eller halvförsäkrad?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

669 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#8
jag hör av mig senare när ja fått reda på mer. jävla piss..


Administratör
11 968 Inlägg
13 november 2008
#9
Ring polisen, och återkom till forumet när/om du lugnat ned dig lite.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök