Vad tycker ni om nakenbilder?

F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

En tråd som säkert varit uppe tidigare.

Men är det inte nån mer som funderar på varför (mestadels) tjejer ska lägga upp nakenbilder på sig själva? Är det för att få uppmärksamhet eller vad handlar det om? Dom enda modellerna som ska ställa upp här är väl våra bilar? Jag förstår självklart att man kanske vill ha en bild på sig själv och sin bil tillsammans. Men kan man inte ta på sig lite kläder då? Jag slår vad om att bilden blir bra iallafall.
Jag blir så trött när jag ser en riktigt snygg bil som jag blir intresserad av och vill kolla på, men det första min blick möter är en halvnaken brud... hmm :S


Så om jag vill att fler ska se min bil så kan jag ju ta och lägga mig naken på huven. Nej.. jag vill hellere att min bil är i centrum och inte jag.
Jag tror att dom här tjejerna som gör så duger lika bra med kläder på också!
Det var bara några tankar.

Vad tycker ni?

Senast redigerat av F_Miller (14 november 2008)

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
FireTraXX DFFL
14 november 2008 · 9 020 Inlägg

Jag skiter i vilket.
Vill de göra så, då får de göra så.
Hade jag varit en assnygg tjej så nog fan hade jag utnyttjat kroppen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
itouch
14 november 2008 · 1 488 Inlägg

Justera rubriken, den är missledande.

Mvh
Moderator

Mortalis VW-nörd?
14 november 2008 · 4 332 Inlägg

detta har varit uppe förut...och vi kom fram till att killar gillar å titta på nakna tjejer och bilar, så är de på samma sida så är det jackpot.
Va de nåt mer?

Just de, de kommer ett par å säger att de får orättvisa betyg också.

Senast redigerat av Mortalis (14 november 2008)

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
14 november 2008 · 1 300 Inlägg

Folk stör sig på alldeles för ytliga grejer nu för tiden...

I do it my way
Sir_x
14 november 2008 · 945 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Folk stör sig på alldeles för ytliga grejer nu för tiden...

Ja som att se ut som en bög och ha flottigt hår...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
14 november 2008 · 1 300 Inlägg

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Folk stör sig på alldeles för ytliga grejer nu för tiden...

Ja som att se ut som en bög och ha flottigt hår...

Men tog du åt dig mycket av det eller..?

Han får skylla sig själv den där människan, hålla på och störa folk på det viset.

I do it my way
Sir_x
14 november 2008 · 945 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Folk stör sig på alldeles för ytliga grejer nu för tiden...

Ja som att se ut som en bög och ha flottigt hår...

Men tog du åt dig mycket av det eller..?

Han får skylla sig själv den där människan, hålla på och störa folk på det viset.

Ja, du förstörde min helg...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
prodrive Avstängd
14 november 2008 · 962 Inlägg

Ja jag tycker det är helt fruktansvärt, någon måste göra något NU!

En speciell avdelning för nakenfoto tex? Då kan Garaget.org bli som Maxpower.co.uk, man kan även ha frågor och svar tex spit or swollow som dom har där på den fina sidan, det är bara att kopiera listan rakt av och översätta till svenska. Kommer bli skitbra tror jag.






OBS om någon tråkmåns nu blev sur i ögat av mitt genialiska förslag så vill jag bara säga att det inte var seriöst menat............

Senast redigerat av prodrive (14 november 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 november 2008 · 5 753 Inlägg

äsch, killar som inte gillar att se lättklädda tjejer finns det ett namn för.... BÖG... roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Cerran Starter
14 november 2008 · 98 Inlägg

_Glenne_ skrev:
äsch, killar som inte gillar att se lättklädda tjejer finns det ett namn för.... BÖG... roll

Men vi tjejer då?! Om vi vill kunna vara på garaget utan att mötas av halvnakna lr nakna tjejer?! Är det konstigt? Måste man vara bög för att inte gilla den synen? *less*

Som jag sagt tidigare o som många redan vet så tycker jag det är lite tragiskt att som tjej "måsta" kasta kläderna i samband med bilar. Såna gånger kan jag ifrågasätta det sk bilintresset.. För i mina ögon tas det inte direkt som super seriöst. Eller så är det bara så att de här personerna har så dåligt självförtroende att de måste vika ut sig?! Är det SÅ ILLA?

prodrive Avstängd
14 november 2008 · 962 Inlägg

Män är djur.

MrTegefeldt Stålverksarbetare
14 november 2008 · 372 Inlägg

prodrive skrev:
Ja jag tycker det är helt fruktansvärt, någon måste göra något NU!

En speciell avdelning för nakenfoto tex? Då kan Garaget.org bli som Maxpower.co.uk, man kan även ha frågor och svar tex spit or swollow som dom har där på den fina sidan, det är bara att kopiera listan rakt av och översätta till svenska. Kommer bli skitbra tror jag.






OBS om någon tråkmåns nu blev sur i ögat av mitt genialiska förslag så vill jag bara säga att det inte var seriöst menat............

USCH FÖR FOLK SOM DIG!



....HAHAHAHAHA! rollbig_smilelol

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
blacken
14 november 2008 ·

prodrive skrev:
Män är djur.

Som alltid är på jakt efter hondjur..big_smile

FireTraXX DFFL
14 november 2008 · 9 020 Inlägg

Cerran skrev:

_Glenne_ skrev:
äsch, killar som inte gillar att se lättklädda tjejer finns det ett namn för.... BÖG... roll

Men vi tjejer då?! Om vi vill kunna vara på garaget utan att mötas av halvnakna lr nakna tjejer?! Är det konstigt? Måste man vara bög för att inte gilla den synen? *less*

Som jag sagt tidigare o som många redan vet så tycker jag det är lite tragiskt att som tjej "måsta" kasta kläderna i samband med bilar. Såna gånger kan jag ifrågasätta det sk bilintresset.. För i mina ögon tas det inte direkt som super seriöst. Eller så är det bara så att de här personerna har så dåligt självförtroende att de måste vika ut sig?! Är det SÅ ILLA?

Så det är bara tjejer med dåligt självförtroende som viker ut sig?
Och jag kan med hedern i behåll säga att jag inte bryr mig om någon kille står och ollar sin backspegel på en bild.
Varför bryr ni er om att någon tjej står i underkläder framför en bil?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MrTegefeldt Stålverksarbetare
14 november 2008 · 372 Inlägg

blacken skrev:

prodrive skrev:
Män är djur.

Som alltid är på jakt efter hondjur..big_smile

Touché! big_smile

Senast redigerat av MazterX (14 november 2008)

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
prodrive Avstängd
14 november 2008 · 962 Inlägg

Det är faktiskt inte bara tjejer som viker ut sig:

https://www1.garaget.org/archive/20/19631/39600/large_39600-623782.jpg

Av med tröjan Airone så tror jag det kan bli riktigt bra! Du är söt! cool

Cerran Starter
14 november 2008 · 98 Inlägg

Nej, jag vet att det inte bara är tjejer som viker ut sig men majoriteten är det tyvärr. Iaf här på garaget.

Det som jag känner gör mig mest störd över det är att det gör de inte enklare för oss seriösa motorintresserade tjejer. Skulle ni ÄRLIGT kunna säga att ni betraktade dessa tjejer som seriöst motorintresserade?! O skulle ni RESPEKTERA DEM?

Jag e verkligen anti-objektifiering (egen myntat ord). Jag personligen vägrar ses som ett snyggt objekt alt trofé eller vad man ska kalla det. Jag vill bli tagen seriöst för det jag gör och det jag vill åstadkomma. Men tyvärr får man mycket skit på vägen för vi tjejer ska bara va snygga o stå på sidan o hålla käften typ. *less på allt naket o skit som man fått*

F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

Cerran skrev:
Nej, jag vet att det inte bara är tjejer som viker ut sig men majoriteten är det tyvärr. Iaf här på garaget.

Det som jag känner gör mig mest störd över det är att det gör de inte enklare för oss seriösa motorintresserade tjejer. Skulle ni ÄRLIGT kunna säga att ni betraktade dessa tjejer som seriöst motorintresserade?! O skulle ni RESPEKTERA DEM?

Jag e verkligen anti-objektifiering (egen myntat ord). Jag personligen vägrar ses som ett snyggt objekt alt trofé eller vad man ska kalla det. Jag vill bli tagen seriöst för det jag gör och det jag vill åstadkomma. Men tyvärr får man mycket skit på vägen för vi tjejer ska bara va snygga o stå på sidan o hålla käften typ. *less på allt naket o skit som man fått*

Håller med dig fullt ut.
En tjej som viker ut sig får nog inte särskillt mycket respekt hon kan lätt ses som "tjejen med en fin bil (i vissa fall ingen bil alls), poserar naken och är skit snygg = vem bryr sig sen då?" dom killarna som bara ser det, DOM kan vi kalla ytliga. Tänk då på alla tjejer som kämpar med sina bilar för att få ett bra resutlat och många ser dom inte ens för att dom INTE är nakna.

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
14 november 2008 · 1 300 Inlägg

Hmm. Måste nog hålla med iaf... Det är rätt trist när en tjej bara får uppmärksamhet pga bilder på sig själv, iförd inget wink

Tycker det överlag är väldigt sexfixserat här nu..

Men det är väldigt mycket gnäll också faktiskt... Fast iofs gnälls det mest på alla lättklädda tjejer..

Vad göra?

I do it my way
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang