Vad tycker ni om nakenbilder?

Ch1n
14 november 2008 · 61 Inlägg

Håller med om att det är bilen som ska vara i centrum, och för mig finns det inget bättre än att snacka med en tjej som är sigsjälv, annat än vissa ja vad man nu ska kalla dem, som slänger kläderna för uppmärksamhet.

Nä tackar vet jag en riktigt bilintresserad tjej som kan sin sak, sen blir man ju dock lite paff när man blir satt på pottan när det gäller fakta om bilar. hehe har blivit det ett par gånger, men när man tänker efter så är det ju faktiskt trevligt att kunna ha en riktig konversation utan att någon blir ett objekt. som jag misstänker de som klär av sig för att visa bilar lätt kan bli.

Okej nu kanske min post inte blev så bra. men får skylla på vädret eller något och tjaffs på jobbet. tongue

Heja på er tjejer som är bilintresserade. Mera GO från er är att önska. big_smile

Volvo XC70 "OceanRace" (2002)
Volvo 740 GL "Vintersläden" (1990)
F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Hmm. Måste nog hålla med iaf... Det är rätt trist när en tjej bara får uppmärksamhet pga bilder på sig själv, iförd inget wink

Tycker det överlag är väldigt sexfixserat här nu..

Men det är väldigt mycket gnäll också faktiskt... Fast iofs gnälls det mest på alla lättklädda tjejer..

Vad göra?

jo det är det ju.
Det finns inget man kan göra åt saken antar jag. Vi människor har ju den egna viljan och den kan ingen annan än vi själva styra.
Tog upp ämnet mest för att jag funderade på om alla verkligen tycker att det är trevligt att så fort man loggar in på en internetsida ska man behöva se lättklädda tjejer.
Men det är väl så det är helt enkelt.
Jag skulle inte vara särskillt nöjd om jag hade ett barn som sitter inne på en internet sida fullproppad med nakenbilder när själva syftet med sidan egentligen var något annat.
Borde inte folket som lägger upp dom bilderna här veta bättre?

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
prodrive Avstängd
14 november 2008 · 962 Inlägg

Föresten, jag kom och tänka på en sak... Var hittar ni _naken_bilderna ni snackar om? Är ni säkra på att det är Garaget.org ni är inloggade på?

Jag har då inte sett en enda nakenbild här.

F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

prodrive skrev:
Föresten, jag kom och tänka på en sak... Var hittar ni _naken_bilderna ni snackar om? Är ni säkra på att det är Garaget.org ni är inloggade på?

Jag har då inte sett en enda nakenbild här.

Jag vill inte nämna något namn, för jag anklagar inte nån speciell.
Men ett tips. Klicka bara på galleri&projekt.

Längst ner.
G.org har faktist skrivit:
Fotosessioner (bilder på egna fordon finnes under toppkategorin "Mina fordon"), vänners bilar, modifierade bilder ("PS") och andra lösa fordonsrelaterade bilder som inte platsar i annan toppkategori.

Jag anser tex inte dom bilderna som "fordonsrelaterade"

Senast redigerat av F_Miller (14 november 2008)

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
prodrive Avstängd
14 november 2008 · 962 Inlägg

http://www.garaget.org/jessi_modell

Hmm, jag tror knappt det är på riktigt med tanke på hur komprimerade och kassa bilderna var (forumtroll), sjukt intressant info i hennes profil, verkligen. Jag tycker det är jätte intressant var folk har tatueringar och pecingar.

Senast redigerat av prodrive (14 november 2008)

M103
14 november 2008 · 1 570 Inlägg

Jag hänger inte här för att kolla nakna tjejer, det finns roligare sidor för sånt.

Muttley
14 november 2008 ·

prodrive skrev:
http://www.garaget.org/jessi_modell

Hmm, jag tror knappt det är på riktigt med tanke på hur komprimerade och kassa bilderna var (forumtroll), sjukt intressant info i hennes profil, verkligen. Jag tycker det är jätte intressant var folk har tatueringar och pecingar.

fy fan, inte ens snygg, och vad fan gör hon på garaget :S , sådana bilder tycker jag att vi slänger direkt. kvittar vilken tjej de än handlar om. här har vi kläderna på oss.

MrTegefeldt Stålverksarbetare
14 november 2008 · 372 Inlägg

tkd_rille skrev:

prodrive skrev:
http://www.garaget.org/jessi_modell

Hmm, jag tror knappt det är på riktigt med tanke på hur komprimerade och kassa bilderna var (forumtroll), sjukt intressant info i hennes profil, verkligen. Jag tycker det är jätte intressant var folk har tatueringar och pecingar.

fy fan, inte ens snygg, och vad fan gör hon på garaget :S , sådana bilder tycker jag att vi slänger direkt. kvittar vilken tjej de än handlar om. här har vi kläderna på oss.

Jag håller med! Om man lägger upp sånna bilder på ett BILFORUM då har man passerat gränsen för länge sedan! yikes

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

tkd_rille skrev:

prodrive skrev:
http://www.garaget.org/jessi_modell

Hmm, jag tror knappt det är på riktigt med tanke på hur komprimerade och kassa bilderna var (forumtroll), sjukt intressant info i hennes profil, verkligen. Jag tycker det är jätte intressant var folk har tatueringar och pecingar.

fy fan, inte ens snygg, och vad fan gör hon på garaget :S , sådana bilder tycker jag att vi slänger direkt. kvittar vilken tjej de än handlar om. här har vi kläderna på oss.

äntligen killar med en annan inställning ang. detta om nakenbilder smile mer såna!

Senast redigerat av F_Miller (14 november 2008)

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
FreddeK
14 november 2008 ·

Vill tjejer visa sig naket eller jag med minde kläder så varsågoda men kom då för i helvete inte och säg att tjejer endast ses som sexobjekt osv. Ett tips från mig till dom tjejer som vill visa upp sig....gör det med stil och lämna lite åt fantasin.

Sushikocken Sleeper
14 november 2008 · 3 084 Inlägg

Varför inte fler killar viker ut sig på sidan kanske beror på att GARAGET har 80-90% killar. En kille blir nog klassad som bög med bar överkropp/fillingar.  Hade det vart tvärtom att 90% var tjejer så hade det garanterat vart likadant med killar som viker ut sig.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Muttley
14 november 2008 ·

F_Miller skrev:

tkd_rille skrev:

prodrive skrev:
http://www.garaget.org/jessi_modell

Hmm, jag tror knappt det är på riktigt med tanke på hur komprimerade och kassa bilderna var (forumtroll), sjukt intressant info i hennes profil, verkligen. Jag tycker det är jätte intressant var folk har tatueringar och pecingar.

fy fan, inte ens snygg, och vad fan gör hon på garaget :S , sådana bilder tycker jag att vi slänger direkt. kvittar vilken tjej de än handlar om. här har vi kläderna på oss.

äntligen killar med en annan inställning ang. detta om nakenbilder smile mer såna!

haha, klart som fan, vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)
tycker hon jessi eller vad hon nu kallas borde lägga sig på en annan internet sida för här passar hon dock inte in, står ju inte ett skit om bilar nånstans.

tror de är hennes kille som sagt till henne att lägga upp alla bilderna.

FireTraXX DFFL
14 november 2008 · 9 020 Inlägg

tkd_rille skrev:

F_Miller skrev:

tkd_rille skrev:

fy fan, inte ens snygg, och vad fan gör hon på garaget :S , sådana bilder tycker jag att vi slänger direkt. kvittar vilken tjej de än handlar om. här har vi kläderna på oss.

äntligen killar med en annan inställning ang. detta om nakenbilder smile mer såna!

haha, klart som fan, vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)
tycker hon jessi eller vad hon nu kallas borde lägga sig på en annan internet sida för här passar hon dock inte in, står ju inte ett skit om bilar nånstans.

tror de är hennes kille som sagt till henne att lägga upp alla bilderna.

Nej, hon var fan inte mycket att hänga i granen.
Fast med det arslet så hade nog granen vält ändå.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
F_Miller Bärgarinnan!
14 november 2008 · 81 Inlägg

FireTraXX skrev:

tkd_rille skrev:

F_Miller skrev:

äntligen killar med en annan inställning ang. detta om nakenbilder smile mer såna!

haha, klart som fan, vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)
tycker hon jessi eller vad hon nu kallas borde lägga sig på en annan internet sida för här passar hon dock inte in, står ju inte ett skit om bilar nånstans.

tror de är hennes kille som sagt till henne att lägga upp alla bilderna.

Nej, hon var fan inte mycket att hänga i granen.
Fast med det arslet så hade nog granen vält ändå.

haha ^^ sant

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
henkebenke
14 november 2008 · 1 703 Inlägg

Airone:
Touché!
http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/img45dedcb878364.jpg

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
MrTegefeldt Stålverksarbetare
14 november 2008 · 372 Inlägg

Sushikocken skrev:
Varför inte fler killar viker ut sig på sidan kanske beror på att GARAGET har 80-90% killar. En kille blir nog klassad som bög med bar överkropp/fillingar.  Hade det vart tvärtom att 90% var tjejer så hade det garanterat vart likadant med killar som viker ut sig.

Hmmm, har inte tänkt på det men...
<----------

...Och NEJ jag är inte bög...

Senast redigerat av MazterX (14 november 2008)

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
Gorrilla forklift expert
14 november 2008 · 88 Inlägg

mer tjejer på garaget som viker ut sig plx!

blacken
14 november 2008 ·

Tomten skrev:

prodrive skrev:
Män är djur.

och borde sitta i bur

Det går inte, burarna är upptagna av Go Go dansöserna..big_smile

Izual
14 november 2008 · 4 571 Inlägg

Madness_985 är inte sämre han wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/53913/16506/53913-84167.jpg

Rquired Allmänt envis
14 november 2008 · 12 512 Inlägg

FireTraXX skrev:

tkd_rille skrev:

F_Miller skrev:

äntligen killar med en annan inställning ang. detta om nakenbilder smile mer såna!

haha, klart som fan, vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)
tycker hon jessi eller vad hon nu kallas borde lägga sig på en annan internet sida för här passar hon dock inte in, står ju inte ett skit om bilar nånstans.

tror de är hennes kille som sagt till henne att lägga upp alla bilderna.

Nej, hon var fan inte mycket att hänga i granen.
Fast med det arslet så hade nog granen vält ändå.

lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang