Vad tycker ni om nakenbilder?

Navkapsel
15 november 2008 · 4 637 Inlägg

Rquired skrev:

FireTraXX skrev:

tkd_rille skrev:

haha, klart som fan, vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)
tycker hon jessi eller vad hon nu kallas borde lägga sig på en annan internet sida för här passar hon dock inte in, står ju inte ett skit om bilar nånstans.

tror de är hennes kille som sagt till henne att lägga upp alla bilderna.

Nej, hon var fan inte mycket att hänga i granen.
Fast med det arslet så hade nog granen vält ändå.

lol

Det är helt fel med lättklädda tjejer på sådana här sidor, jag håller med tjejerna. (Jag är inte bög.)
Men det är jävligt idiotiskt att ge sig på en viss person och den där bruden tycker jag personligen var fin.

Navkapsel
15 november 2008 · 4 637 Inlägg

prodrive skrev:

-Mackan- skrev:
En Lada kan vara värd en 5'a det även en 740 vara!

Nej.

När man röstar ska man väl inte gå efter märket alls utan på hur fin eller vällbyggd en bil är. Jag röstar aldrig lågt på en bil för att jag inte gillar märket.

racefan
15 november 2008 · 1 059 Inlägg

tycker inte heller att garaget ska ha sådan bilder på halvnakan brudar.Det är sån dubbelmoral här inne på garaget så man skrattar åt det.En del säger att alla ska få va här så som deras barn ,men ska barnen då behöva se halvnakan tjejer med fult opererade siliconbröst eller sin mamma halvnaken?
Varför ska garaget va ett öppet "comunity" där man inte behöver va intresserad av bilar för o hänga.
Även forumets trådar blir bara mer o mer oseriösa.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Navkapsel
15 november 2008 · 4 637 Inlägg

racefan skrev:
tycker inte heller att garaget ska ha sådan bilder på halvnakan brudar.Det är sån dubbelmoral här inne på garaget så man skrattar åt det.En del säger att alla ska få va här så som deras barn ,men ska barnen då behöva se halvnakan tjejer med fult opererade siliconbröst eller sin mamma halvnaken?
Varför ska garaget va ett öppet "comunity" där man inte behöver va intresserad av bilar för o hänga.
Även forumets trådar blir bara mer o mer oseriösa.

Jag håller med! .
Iden med Garaget är otroligt bra och sidan är välgjord. Så på det finns det i stort sätt inte mycket att klaga på. Men med såhär mycket medlemmar och med såhär många olika bilar blir det som det blir.
När t ex foruminlägg blir mindre och mindre seriösa lämnar seriöst bilintresserade sidan, jag också snart.

Senast redigerat av EmilHammarlund (15 november 2008)

prodrive Avstängd
15 november 2008 · 962 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

prodrive skrev:

-Mackan- skrev:
En Lada kan vara värd en 5'a det även en 740 vara!

Nej.

När man röstar ska man väl inte gå efter märket alls utan på hur fin eller vällbyggd en bil är. Jag röstar aldrig lågt på en bil för att jag inte gillar märket.

Jag har inget emot Volvo, jag hade mycket väl kunnat tänka mig en vit 940 Turbo 97-98 om den var lite tillpiffad... Men 740 kan aldrig någonsin vara fin, karossen är magiskt ful och det kan ingen ändra på.

240 kan också vara riktigt hårda (http://www.garaget.org/?car=1404), din är dock inte det, diare-bajsbruna bilar är sällan snygga.

850/855 T5R är också fina, så kom inte och säg att jag är antivolvo för det är jag inte! tongue

Senast redigerat av prodrive (15 november 2008)

volvo_nicke3 Avstängd
15 november 2008 · 519 Inlägg

prodrive skrev:

tkd_rille skrev:
vill jag se nakna tjejer så går jag in på en porrsida, (obs jag är aldrig på sådana sidor)

Undra om någon går på den lögnen... tongue

värt å försöka smile haha

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Navkapsel
15 november 2008 · 4 637 Inlägg

prodrive skrev:

EmilHammarlund skrev:

prodrive skrev:
Nej.

När man röstar ska man väl inte gå efter märket alls utan på hur fin eller vällbyggd en bil är. Jag röstar aldrig lågt på en bil för att jag inte gillar märket.

Jag har inget emot Volvo, jag hade mycket väl kunnat tänka mig en vit 940 Turbo 97-98 om den var lite tillpiffad... Men 740 kan aldrig någonsin vara fin, karossen är magiskt ful och det kan ingen ändra på.

240 kan också vara riktigt hårda (http://www.garaget.org/?car=1404), din är dock inte det, diare-bajsbruna bilar är sällan snygga.

850/855 T5R är också fina, så kom inte och säg att jag är antivolvo för det är jag inte! tongue

Det är en smaksak, vissa tycker att en 700 är ful medans andra tycker att den har en tuff, snygg kaross som skiljer sig från mängden även på extremt avstånd, det är ganska unikt!

Varför hoppa på min bil personligen och vad har det med samtalsämnet att göra? Och ser ditt bajs ut sådär är det lite skumt. Men jag blev inte sur, alla har olika smak men jag brukar hålla tyst om jag ser någon bil som jag tycker är ful.

Senast redigerat av EmilHammarlund (15 november 2008)

sirmiro Double-Unicorn Rider
15 november 2008 · 2 486 Inlägg

Är detta något att hänga upp sig på?

Kvinnor utnyttjar sin kropp för att få framgång, och har gjort sen urminnes tider.

Nej, ni behöver inte säga att jag är ett svin som tar upp det, det är fakta. Alla som vill säga att det är felaktigt kan alltid tänka tillbaka på livet så kommer ni hitta minst en situation som ni kan relatera till uttrycket ovan.

En arbetskollega och hennes man hade satt sig en dag och räknat vad som skulle varit billigast för honom, en "lyxhora" eller hennes "driftkostnad". De kom fram till att det skulle vara betydligt billigare med "lyxhoran". På detta sätt fungerar det i de flesta förhållanden. Tjejer utnyttjar sin kropp för att få igenom sin vilja då de vet att män är just djur.



Med detta som bakgrund blir jag inte förvånad när kvinnor kastar kläderna så fort de vill att folk ska titta. Ofta tycker jag det är helt galet. Går jag på tillexempel en mässa och fryser trots tröja kan jag bara tycka synd om dem, och då förstår jag att de gnuggar mot bilen, det skulle jag med - mer friktion ger värme. Men jag tycker detta är helgalet.

Är det däremot en varm sommardag kan jag faktiskt förstå att tjejer har mindre kläder. Ta en varm sommardag på "strippen", då går tjejerna med lite tyg, medan vi män har helt bar bringa och ett par shorts samt något på fötterna. Mekaniker med gällivarehäng på shortsen och bar bringa lutar sig in under motorhuven så man knappt kan titta på bilen utan att se privata delar. MEN DÅ KLAGAR INGEN! yikes

Så låt dessa tjejer välja själva. Givetvis ska vi inte ha porr på forumet, men kan vi ha bilder där killar sitter på dass så kan vi ha bilder där en tjej har samma kläder som hon har i badhuset eller på stranden. Jag tror att dessa tjejer kan bestämma själva om de vill visa sig eller inte. Precis som du och jag och alla andra vet om vi vill ligga nakna på våra bilar. Vi kan väl alltid skapa "Jag poserar naken på min bil"-tråden och se om det blir flest killar eller tjejer. roll

Nog med gnäll från mig. Sköt dig själv och skit i andra. tongue

StoraStyggaVargen
15 november 2008 ·

naket är vackert!

Android
15 november 2008 · 892 Inlägg

StoraStyggaVargen skrev:
naket är vackert!

Skulle du säga samma sak om det var en jävligt vältränad kille som stod vid sin bil?

Jag menar bara att om det ska vara en massa brudar som ska vara lättklädda för killarna, så måste det väl vara något smask för brudarna med...utan att dessa killar som faktiskt har nått att visa upp ska bli kallade idoter/bögar.
Kan man inte leva med det, så tycker jag inte man ska låta brudarna behöva leva med att ses som sexobjekt heller...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Muttley
15 november 2008 ·

Android skrev:

StoraStyggaVargen skrev:
naket är vackert!

Skulle du säga samma sak om det var en jävligt vältränad kille som stod vid sin bil?

Jag menar bara att om det ska vara en massa brudar som ska vara lättklädda för killarna, så måste det väl vara något smask för brudarna med...utan att dessa killar som faktiskt har nått att visa upp ska bli kallade idoter/bögar.
Kan man inte leva med det, så tycker jag inte man ska låta brudarna behöva leva med att ses som sexobjekt heller...

killar som bodybuildare är faktiskt snyggare än tjejer som är bodybuildare, fastän de inte är snyggt med så mycket muskler överhuvudtaget smile.(jag tycker muskler är häftigt på bild)

De hela handlade ju faktiskt om att vi har lite för mycket porrbilder på garaget, de kan man ha hemma på andra sidor, finns modellforum och fitnessforum för de som tränar och visar sin kropp.
här har vi ett bilforum, man behöver ju inte visa upp halva sitt könsorgan genom att klänga på en bil tycker jag.

Android
15 november 2008 · 892 Inlägg

tkd_rille skrev:

Android skrev:

StoraStyggaVargen skrev:
naket är vackert!

Skulle du säga samma sak om det var en jävligt vältränad kille som stod vid sin bil?

Jag menar bara att om det ska vara en massa brudar som ska vara lättklädda för killarna, så måste det väl vara något smask för brudarna med...utan att dessa killar som faktiskt har nått att visa upp ska bli kallade idoter/bögar.
Kan man inte leva med det, så tycker jag inte man ska låta brudarna behöva leva med att ses som sexobjekt heller...

killar som bodybuildare är faktiskt snyggare än tjejer som är bodybuildare, fastän de inte är snyggt med så mycket muskler överhuvudtaget smile.(jag tycker muskler är häftigt på bild)

De hela handlade ju faktiskt om att vi har lite för mycket porrbilder på garaget, de kan man ha hemma på andra sidor, finns modellforum och fitnessforum för de som tränar och visar sin kropp.
här har vi ett bilforum, man behöver ju inte visa upp halva sitt könsorgan genom att klänga på en bil tycker jag.

Haha, jorå jag förstod vad det handlade om, och jag håller med, fick det kanske att låta som nått annat. wink

Vad jag menar är att ska det vara "brudar och bilar" för män, ska det väl vara "killar och bilar" för tjejerna. Rättvist ska det va.
Om inte så tycker jag vi alla skiter i att lägga upp pinup bilder på oss själva va? Så håller vi oss civiliserade här på Gorg, och låter nån tidning eller nått hantera bilderna. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Muttley
15 november 2008 ·

Android skrev:

tkd_rille skrev:

Android skrev:

Skulle du säga samma sak om det var en jävligt vältränad kille som stod vid sin bil?

Jag menar bara att om det ska vara en massa brudar som ska vara lättklädda för killarna, så måste det väl vara något smask för brudarna med...utan att dessa killar som faktiskt har nått att visa upp ska bli kallade idoter/bögar.
Kan man inte leva med det, så tycker jag inte man ska låta brudarna behöva leva med att ses som sexobjekt heller...

killar som bodybuildare är faktiskt snyggare än tjejer som är bodybuildare, fastän de inte är snyggt med så mycket muskler överhuvudtaget smile.(jag tycker muskler är häftigt på bild)

De hela handlade ju faktiskt om att vi har lite för mycket porrbilder på garaget, de kan man ha hemma på andra sidor, finns modellforum och fitnessforum för de som tränar och visar sin kropp.
här har vi ett bilforum, man behöver ju inte visa upp halva sitt könsorgan genom att klänga på en bil tycker jag.

Haha, jorå jag förstod vad det handlade om, och jag håller med, fick det kanske att låta som nått annat. wink

Vad jag menar är att ska det vara "brudar och bilar" för män, ska det väl vara "killar och bilar" för tjejerna. Rättvist ska det va.
Om inte så tycker jag vi alla skiter i att lägga upp pinup bilder på oss själva va? Så håller vi oss civiliserade här på Gorg, och låter nån tidning eller nått hantera bilderna. smile

då är vi helt överens ju.
japps de finns ju tidningar som använder halvnakna brudar till att sälja sina tidningar.
men garaget tycker jag att vi kan faktiskt hålla oss borta från sådant ändå smile

dabby född blåvit
16 november 2008 · 624 Inlägg

nja naket vet jag itne, kan bli lite väl vulgärt..





wet t-shirt däremot det e grejer det! big_smile

MilleN
17 november 2008 · 9 108 Inlägg

Jag har då aldrig sett någon nakenbild här (som fått vara kvar).

Jag tycker trådskaparen överdriver rätt rejält, går du aldrig på badstranden heller då eller så mycket äckligt naket som det är där? roll

F_Miller Bärgarinnan!
17 november 2008 · 81 Inlägg

MilleN skrev:
Jag har då aldrig sett någon nakenbild här (som fått vara kvar).

Jag tycker trådskaparen överdriver rätt rejält, går du aldrig på badstranden heller då eller så mycket äckligt naket som det är där? roll

men det finns det. g.org rensar säkert bort sånt som inte överensstämmer med reglerna men dom ser nog inte allt (det är ju väldigt många medlemmar här)  du stör dig antagligen inte på det och därför märker du det inte, eller nåt.
Så du menar att det inte är någon skillnad på: En badstrand där folk har badkläder och är där för att sola och bada, och, en halvnaken brud som verkligen poserar på en bild där det inte ens finns en bil med på bilden?

Senast redigerat av F_Miller (17 november 2008)

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
MilleN
17 november 2008 · 9 108 Inlägg

Vad jag menade var att det är stor skillnad på naket och halvnaket. Vill folk lägga upp bilder där dom är halvnakna så är det väl deras problem så länge det inte bryter mot några regler? Förstår inte varför man ska klanka ner på dom för att dom har självförtroende nog att göra det. Ingen tvingar någon att varken titta på dom eller lägga ut bilder på sig själva.

En sak har du rätt i: jag stör mig inte på det, och därmed verkar mitt liv vara mycket lättare att leva än ditt för tillfället om det är sånt du går runt och stör dig på, tänk på barnen i Afrika istället eller något smile

Sedan är det egentligen ingen större skillnad på exemplen du ger, det ligger likt förbannat tjejer som redan är bruna och fina på stranden och solar bara för att visa upp sig, ska dom bannlysas därifrån också?

F_Miller Bärgarinnan!
17 november 2008 · 81 Inlägg

MilleN skrev:
Vad jag menade var att det är stor skillnad på naket och halvnaket. Vill folk lägga upp bilder där dom är halvnakna så är det väl deras problem så länge det inte bryter mot några regler? Förstår inte varför man ska klanka ner på dom för att dom har självförtroende nog att göra det. Ingen tvingar någon att varken titta på dom eller lägga ut bilder på sig själva.

En sak har du rätt i: jag stör mig inte på det, och därmed verkar mitt liv vara mycket lättare att leva än ditt för tillfället om det är sånt du går runt och stör dig på, tänk på barnen i Afrika istället eller något smile

Sedan är det egentligen ingen större skillnad på exemplen du ger, det ligger likt förbannat tjejer som redan är bruna och fina på stranden och solar bara för att visa upp sig, ska dom bannlysas därifrån också?

Självklart, så länge man håller sig till sidans regler.
Jag säger inte att någon ska bannlysas. Jag ställde en fråga i den här tråden. Jag skrev vad jag tyckte och tänkte sen frågade jag: Vad tycker ni?

Och Nej, det är inget jag stör mig på på det viset. Den här tråden skapades fortfarande i det syftet att jag undrade: Vad tycker ni?
Sen att folk måste bete sig otrevligt och vissa kanske en aning överdrivet, ja det kan man ju inte göra nåt åt. Tydligen så kan man inte ställa en fråga utan att det ska bli såhär. Synd.

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
hedeknasan Professional dreamer
17 november 2008 · 398 Inlägg

Nu har jag inte läst vad ni andra har skrivit, så risken
är väl stor att jag upprepar någon ord.

Så länge den lättklädda tjejen siktar på proffsiga kort,
så att bilden ser seriös ut och inte påminner om en
trashig tragisk kvinna som vresar på huven, så är det
väl okey.

Jag har sett flera asfräsha bilder på tjejer i nästan inga kläder
alls där de posar på sin drömbil.
Bilderna är snygga därför att både fotografen och modellen
inte är ute efter att visa så mycke naket som möjligt, utan de jobbar
efter perfektion.
Men det är ju svårt att få till en sån bild, verkar det som?

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Turbo_Erik
17 november 2008 · 526 Inlägg

jag tycker det är fjantigt med lättklädda tjejer på sina bilar..
Bättre att hitta någon ball bakgrund som framhäver bilen 100 ggr mera smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang