3580
Sök

Driker ni med snus

126 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
Det händer mig allt för ofta att jag fimpar prillan i läsk,ölburken/flaskan när den är helt nyöppnad, eftersom oftas är det inte så redigt på skrivbordet.

Någon som känner igen sig?

264 Inlägg
22 november 2008
då jag snusade, så hade jag alltid i en snus, förutom när jag sov, då la jag ut den d första jag gjorde.

så, jag drack med snus i.

12 086 Inlägg
22 november 2008
txi skrev:
då jag snusade, så hade jag alltid i en snus, förutom när jag sov, då la jag ut den d första jag gjorde.

så, jag drack med snus i.

Min polare sover med snus, han säger att den är skitäcklig på morgonen, då är de skitgött o stoppa i en ny färsk smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
22 november 2008
Jag kan inte dricka om ja har snus i, de går inte. Den trillar inte in i glaset eller så, men börjar rinna direkt.

Att sova med snus är ingen höjdare, men att borsta tänderna med snus i är fan så mkt värre.
Tänk er smaken av ettan lös och tandkräm med mintsmak i en vitbrun sörja i munnen.. wink

Neeeej, jag var låångt ifrån nykter då.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Pro detailer
417 Inlägg
22 november 2008
Har inte problem att dricka med snus inne, äta är lite värre om jag lagt in en för stor prilla.
Har en kollega på jobb som inte ens kan skratta med snus inne, har säger sig ha snusat i fyra år men har ändå inte fått nån snusläpp, tror han snusar kärringsnus eller ljuger tongue

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

+Uppfinnare+
643 Inlägg
22 november 2008
klart att de går å dricka med snus inne, äta är dock aningen jobbigare tongue Särskilt bröd, så jävla äckligt när brödet sätter sig på snusen å sen får man ut en stor brun klump tongue

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Svetsare
3 150 Inlägg
22 november 2008
Dricka cola med prilla inne är fint det  smile    Dock äta en del saker är lite jobbigt då det lätt åker under läppen och fastnar vid prillan  xD   Så har jag precis stoppat upp en ny så käkar jag med den inne annars åker den ut.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Sök