Jag är bra sugen på att köra!.. Hoppas på att d inte blir så mkt balar bara ... Fryser det på till ordentlig is där varje år lr? Har det körts där förr?
hehe, nä vet inte riktigt vad jag ska markera med, men de löser sig nog
Bilar har de säkert körts med, men inte vad jag sett. Förut så körde man isjakter ( båt med medar på) men de kostade oss för mycket och nu kanske vi säger nej till dem
Just "Fiskeboda" har nästan inget intresse för iskörningen förutom jag (halvt anställd där) som tycker att det vore roligt med sådant plus att kanske få in nån krona så man inte går minus. Finns ju även en liten restaurang där precis som kanske får lite bra "reklam" då
Förra året så blev det ingen is men alla år innan vad jag vet så har de vart is tjock is
hehe, nä vet inte riktigt vad jag ska markera med, men de löser sig nog
Bilar har de säkert körts med, men inte vad jag sett. Förut så körde man isjakter ( båt med medar på) men de kostade oss för mycket och nu kanske vi säger nej till dem
e går minus. Förra året så blev det ingen is men alla år innan vad jag vet så har de vart is tjock is
Vet att det var ganska så mycket aktivitet förr förra året ( fanns bla nån bana utanför julita på isen ) och även en i österåker (nån mil ifrån fiskeboda)... Så intresset lokalt verkar ganska så stort ialla fall!
Hade jag haft någon 4WD-bil att köra med så hade jag kommit! Ut och sladda på isen är ju det roligaste som finns! Får se om jag kanske monterar rallydubben på Lambon...
Annars så har jag några uppsättningar med rallydubb till salu, om någon är intresserad. Har två olika satser som passar bl.a. VW/Audi/Seat/Skoda av olika modeller. Hör av er om någon är intresserad.
Jag är uppväxt några kilometer från Fiskeboda och känner till trakten väl. Så om det behövs hjälp med att arrangera så hjälper jag gärna till eller om det finns frågor som jag kan besvara! Just nu känns det dock tveksamt om det blir någon is över huvudtaget.
Hmmm det jobbiga är ju att det inte är så lätt att få tag på 17" spikdäck.. och jag tänker inte sätta mig och byta bromsok bara för det... Så det vore ju om man köpte odubbade däck å så köpte man rejäla dubbar så får man dubba själv..
Hmmm det jobbiga är ju att det inte är så lätt att få tag på 17" spikdäck.. och jag tänker inte sätta mig och byta bromsok bara för det... Så det vore ju om man köpte odubbade däck å så köpte man rejäla dubbar så får man dubba själv..
meeen du, du kan nog köra rätt fort utan vörstingdäck tror jag.. kanske inte åker ifrån NNG, men endå