3877
Sök

Inför: Sörmland/ Fiskeboda israce/ isdrifting Intresselista.

Har alltid rätt!
689 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
Skulle gissa på de smile kan höra efter i helgen hur de brukar vara smile

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Har alltid rätt!
689 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
men måste också veta hur många de e som e sugna på att köra, så att det är värt att ploga osv.

Oge
1 december 2008
Jag är bra sugen på att köra!.. Hoppas på att d inte blir så mkt balar bara tongue...  Fryser det på till ordentlig is där varje år lr? Har det körts där förr?

Har alltid rätt!
689 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
hehe, nä vet inte riktigt vad jag ska markera med, men de löser sig nog smile

Bilar har de säkert körts med, men inte vad jag sett. Förut så körde man isjakter ( båt med medar på)  men de kostade oss för mycket och nu kanske vi säger nej till dem smile

Just "Fiskeboda" har nästan inget intresse för iskörningen förutom jag (halvt anställd där)  som tycker att det vore roligt med sådant smile  plus att kanske få in nån krona så man inte går minus.
Finns ju även en liten restaurang där precis som kanske får lite bra "reklam" då smile

Förra året så blev det ingen is men alla år innan vad jag vet så har de vart is smile tjock is smile

Unknown_Orebro
2 december 2008
Detta skulle vara riktigt roligt. hör av dig till mig om du behöver någon hjälp jag bor ju i närheten!!

Oge
2 december 2008
Ja vi får hoppas att det fryser på utav bara fan då!

Har alltid rätt!
689 Inlägg
2 december 2008
Trådstartare
Abolsut smile

Det hoppas jag också big_smile

Oge
2 december 2008
Hur tjock måste isen minst vara för att det ska vara säkert att köra på den?

Har alltid rätt!
689 Inlägg
2 december 2008
Trådstartare

Oge
3 december 2008
Ja vi får väll hoppas på minst 20cm kärnis då! wink

89 Inlägg
9 december 2008
pampers138 skrev:
hehe, nä vet inte riktigt vad jag ska markera med, men de löser sig nog smile

Bilar har de säkert körts med, men inte vad jag sett. Förut så körde man isjakter ( båt med medar på)  men de kostade oss för mycket och nu kanske vi säger nej till dem smile

e går minus. Förra året så blev det ingen is men alla år innan vad jag vet så har de vart is smile tjock is smile

Vet att det var ganska så mycket aktivitet förr förra året ( fanns bla nån bana utanför julita på isen ) och även en i österåker (nån mil ifrån fiskeboda)...
Så intresset lokalt verkar ganska så stort ialla fall!
Senast redigerat av skön (9 december 2008)

Gentlemen Racing Club
155 Inlägg
20 december 2008
Hade jag haft någon 4WD-bil att köra med så hade jag kommit! Ut och sladda på isen är ju det roligaste som finns! Får se om jag kanske monterar rallydubben på Lambon...

Annars så har jag några uppsättningar med rallydubb till salu, om någon är intresserad. Har två olika satser som passar bl.a. VW/Audi/Seat/Skoda av olika modeller.
Hör av er om någon är intresserad.

112 Inlägg
20 december 2008
Jag är uppväxt några kilometer från Fiskeboda och känner till trakten väl. Så om det behövs hjälp med att arrangera så hjälper jag gärna till eller om det finns frågor som jag kan besvara! Just nu känns det dock tveksamt om det blir någon is över huvudtaget.

Bära eller Brista?!

Har alltid rätt!
689 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
okey smile   Just nu verkar de inte va nån is sad  ska ner idag o kolla tror jag..  Men vi får se.. Skulle ju vart kul men de verkar bli dåligt med is sad

284 Inlägg
20 december 2008
Jag kommer LÄTT om det blir nåt smile

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Oge
20 december 2008
Hmmm det jobbiga är ju att det inte är så lätt att få tag på 17" spikdäck.. och jag tänker inte sätta mig och byta bromsok bara för det...  Så det vore ju om man köpte odubbade däck å så köpte man rejäla dubbar så får man dubba själv..

284 Inlägg
24 december 2008
Oge skrev:
Hmmm det jobbiga är ju att det inte är så lätt att få tag på 17" spikdäck.. och jag tänker inte sätta mig och byta bromsok bara för det...  Så det vore ju om man köpte odubbade däck å så köpte man rejäla dubbar så får man dubba själv..

meeen du, du kan nog köra rätt fort utan vörstingdäck tror jag.. kanske inte åker ifrån NNG, men endå wink

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Har alltid rätt!
689 Inlägg
26 december 2008
Trådstartare
Har faktist funtat på skruvdubb,, men de kostar ju lika mycke i slutändan som isdäck ändå hmm

Oge
26 december 2008
Jag ska försöka få tag på ambulansdubb eller nå längre dubb jag...

Sök