jag far jämt o sladdar med päronens bil och 245an, dock har jag inte heller körkort än, MEN jag gör de på vägar och åkrar där de varken finns människor eller bilar
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
de är ju bra att öva men de ska ske under kontrollerade former
Exakt! Jag kan förstå att det är kul att leka, det tycker jag också! DOCK så är det EXTREMT korkat att göra sånt innan man får körkort! Dels som i detta fallet så gäller inte försäkringen + att risken för att få en prick i registret är mycket stor! Våldslöst beteende! Har man inte körkort ska man inte heller köra på egen hand, så resonerar jag!
Men om volvokrille12 säger, det är bra att öva, jag har gjort det mycket och det har gjort mig till en bättre förare, men de gångerna man leker är typ vid 2-3 snåret på natten när det är halt ute på en vardag typ. Har blivit stoppad av snuten dessutom, men dem tar rätt lugnt på det faktiskt!
Men som sagt, ett tips är att invänta körkortet innan man börjar leka och köra själv, för det är fanimej inte kul den dagen man får en prick i registret och måste vänta åtaliga månader bara för att man fuckade upp det!