Rickard-v skrev:
Det var så lite så. Var ju tvungen att berätta sanningen så du inte letar där huvöppningen sitter.
Han trodde väl att alla bilar ser ut som audi!
Jag kör såvitt jag vet inte en Audi, och mitt diagnosuttag sitter till höger om huvöppningen, ungefär i mitten av den panelen.. Men.. Har jag en Audi iallafall då?

Senast redigerat av Edil_ (6 december 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)