Fan, synd att detta hände, hade nog vart en rolig rallybil annars!
Hur många häst ligger en sån motor på ?
mvh
ja det är lite deprimerande:P har försökt att klippa några filmer som vi tog, men det är något konstigt format så jag kan inte få in filmerna på movie maker! får kanske lägga in dom som dom är...
ja det är 165hk orginal men det var ju uppställt ladd till 0,95 bar så jag skulle tippa på 200hk plus minus några hk:D var en riktigt rolig rallybil, synd att fjädringen va så mjuk!
härligt projekt! synd det blev som de blev! behåll den å bygg ihop den! såg juh itne så farligt ut juh! mvh tobbe
tack tack:) ja de va lite otursamt, men rätt så väntat:P
jaa vi funderar på det, men det är mer är mer än vad det ser ut. Ingen av oss har kunskap av karosseri arbete heller, Men hittar vi en billig kaross(spelar ingen roll om det finns rost) så slår vi nog till, hellst en turbo kaross men en vanlig quattro går också! då får vi klippa elsystem:P
Men nu är det som så, att jag har en mobil film som bara väntar på att bli klipp, men jag kan inte öppna den med moviemaker, är det nån som vet ett program som jag kan klippa den i?
Är det sådant mobilformat på filen, 3gp eller vad det heter? Kan ju leta efter en konverterare och konvertera den till passande format för moviemaker, brukar finnas gratis sådana. Sök på typ.. 3gp to (önskat format) på google så borde du få fram något:) Synd som fan på bilen!
Är det sådant mobilformat på filen, 3gp eller vad det heter? Kan ju leta efter en konverterare och konvertera den till passande format för moviemaker, brukar finnas gratis sådana. Sök på typ.. 3gp to (önskat format) på google så borde du få fram något:) Synd som fan på bilen!