Hej jag tängte slänga på en ny ljuddämpare på min golf mk1.. för jag vill ha ett tuffare ljud och att den ska bli lite snyggare. men så kan jag inte bestemma mig för vad jag ska ha för någon. ska jag ha 2x3", 4" eller kanske 4,5". vad tycker ni skulle bli snyggast? eller om ni kanske har något bättre förslag??
Så länge du inte byter ut sista dämparen till en ful japs dämpare så blir jag glad du förstör hela bilen då. Kör med rakt rör sedan en slutdämpare samt ett polerat ändrör det skulle se nice ut