Lackad motortkåpa

snodd
9 december 2008 · 223 Inlägg

tja.. lackade den lilla  kåpan på motorn idag bifogar bild vill gärna ha kommentarer funderar på att lacka locket till spolarvätskan m.m om jag yckas vad tycker ni? tacksam för kommentarer...


https://www1.garaget.org/gallery/archive/8424/517342_qgtinq.jpg


ursäktar för dubbelinlägg men den första försvann..

Senast redigerat av snodd (9 december 2008)

fritte89
9 december 2008 · 104 Inlägg

snodd skrev:
tja.. lackade den lilla  kåpan på motorn idag bifogar bild vill gärna ha kommentarer funderar på att lacka locket till spolarvätskan m.m om jag yckas vad tycker ni? tacksam för kommentarer...


http://www1.garaget.org/gallery/archive … qgtinq.jpg


ursäktar för dubbelinlägg men den första försvann..

ser riktigt bra ut smile

s70 Power
snodd
9 december 2008 · 223 Inlägg

tackar big_smile tanken va att vara lite originell men ändå inte förstöra charmen med hela bilen.. vad tror du/ni om att lackera nåt annat eller kan det bli förmycket?

tändkablarna skall försökas bytas till matchande blå..

Senast redigerat av snodd (9 december 2008)

Chrill27
9 december 2008 · 553 Inlägg

Tycker nästan att det räcker som det är nu, kanske inte många som ser vad du har gjort men de som ser det lär ju tycka att det ser cleant ut smile

snodd
9 december 2008 · 223 Inlägg

crrill sant,, ja vill vara lite annorlunda men nästan så man behöver tänka eftter vad som e skilllnaden ..
vill inte förstöra den fina motorn men på utställningar kan de lilla extra göra stor skillnad..

ingen tvekan om att folk tycker att det bleb bra iaf inte bara från garaget.. de e kul smile

kanske låter de vara såhär o satsatr pånån speciell stereo istället.. har en tanke om värstingljud utan baslåda..

vill skillja mej från mängden lite men ändå samma "kvalite"

Bjork OEM <3
9 december 2008 · 6 957 Inlägg

Ngn siliconslang ngnstans skulle ju va snyggt, den svarta kåpan längst till höger (säkringsbox?)
Kan ju lackas utan att de blir för mkt i mina ögon

OEM <3
snodd
9 december 2008 · 223 Inlägg

mm sälringshållaren ja.. rädd bara att de blir för mycke här o där men kanske e ett bra förslag.. slangar har jag kollat på en del men dom e så starka färger skulle vart mörkblåa isåfall.. nånting mer kommer o hända iaf va mest nyfiken på va folk tyckte och om vad jag man gör så de inte känns förmycket..

tänkte på filtret eller siliconet runt filtret men de förstör nog hela känslan hehe tongue tack för svar iaf

kanske kan lacka säkringshållaren inte helt blå utan nåt i stil med säkring/el på så känns de inte föör blått hehe smile

snodd
10 december 2008 · 223 Inlägg

på tal om... nån som har länk till lite slangar som inte e knallblåa.. mer mörkblåa isåfall? även blåa tännhattar hehe (tändkablar) BRA GREJJER NU!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang