6356
Sök

är detta volvo orginal ?!

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#1
som sagt, är detta orginal ? (inte taklucke knappen som kommer från bmw.. utan själv "sargen")

http://www.garaget.org/?car=119556&image=1157447

https://www1.garaget.org/archive/104/103121/119556/119556-1157447.jpg
Senast redigerat av Beckstroem (10 december 2008)

3 650 Inlägg
10 december 2008
#2
Ser ut å va till 2 serien, upp och ner knapparna e ju till fjädringen..skulle tippa på att det är original


601 Inlägg
10 december 2008
#3
Kesler skrev:
Ser ut å va till 2 serien, upp och ner knapparna e ju till fjädringen..skulle tippa på att det är original

Tycker de ser du att passa till 7 serien jag wink Och jaa det där är nog original

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#4
Kesler skrev:
Ser ut å va till 2 serien, upp och ner knapparna e ju till fjädringen..skulle tippa på att det är original

fel det där med fjädringen, de e en knapp till takluckan :p

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#5
har aldrig sett detta mer än i min så ja tycker de e konstigt.. eller så e de grymt ovanligt big_smile

Smålänning
7 887 Inlägg
10 december 2008
#6
Kan nog vara original. Finns/fanns så grymt mycket tillbehör på den tiden wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

CNC operatör
280 Inlägg
10 december 2008
#7
sätes värmen sitter väll inte där på 700?

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
10 december 2008
#8
finns det något nummer eller liknande på den??


908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#9
MHperformance skrev:
sätes värmen sitter väll inte där på 700?

nej jag som flyttat dem dit.. de va inge snyggt me massa hål/övertäckningar..

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#10
volvo_245 skrev:
finns det något nummer eller liknande på den??

nepp.. inte va ja ser iaf..

3 650 Inlägg
10 december 2008
#11
Beckstroem skrev:
Kesler skrev:
Ser ut å va till 2 serien, upp och ner knapparna e ju till fjädringen..skulle tippa på att det är original

fel det där med fjädringen, de e en knapp till takluckan :p

åfan..de trodde jag inte


908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#12
inga fler svar ? :p

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
10 december 2008
#13
Nån knappsarg till polisbil? Ser ut som det kommer från en 740...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2008
#14
Påminner om knappar som satt i ambulanser (volvo 7-9 serien) och även original i vissa kombin.
Nivåreglering alltså...

Men det ser oxå ut att vara fönsterhiss knappar från en fort scorpio, haha tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#15
te_wik skrev:
Påminner om knappar som satt i ambulanser (volvo 7-9 serien) och även original i vissa kombin.
Nivåreglering alltså...

Men det ser oxå ut att vara fönsterhiss knappar från en fort scorpio, haha tongue

Mvh Tommy

fönsterhiss knapp till bmw.. men jag mena själv "sargen" tongue

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2008
#16
Beckstroem skrev:
te_wik skrev:
Påminner om knappar som satt i ambulanser (volvo 7-9 serien) och även original i vissa kombin.
Nivåreglering alltså...

Men det ser oxå ut att vara fönsterhiss knappar från en fort scorpio, haha tongue

Mvh Tommy

fönsterhiss knapp till bmw.. men jag mena själv "sargen" tongue

Ojj, jag läste det men glömde bort de medans jag scrollade ner wink haha.

Jaa sargen är nog original.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#17
te_wik skrev:
Beckstroem skrev:
te_wik skrev:
Påminner om knappar som satt i ambulanser (volvo 7-9 serien) och även original i vissa kombin.
Nivåreglering alltså...

Men det ser oxå ut att vara fönsterhiss knappar från en fort scorpio, haha tongue

Mvh Tommy

fönsterhiss knapp till bmw.. men jag mena själv "sargen" tongue

Ojj, jag läste det men glömde bort de medans jag scrollade ner wink haha.

Jaa sargen är nog original.

Mvh Tommy

haha okej big_smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2008
#18
Ser ut att passa in där stereon sitter på Volvo 240.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
10 december 2008
#19
det ser ju ut att vara orginal, passformen är ju bra

Jonas


Sök