5790
Sök

Blinkersspak glappar

1 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#1
Det är så att jag just köpt en audi a4 1.8 t 95a, Men jag har redan fått problem med lyset.
Mitt problem är att blinkersspaken glappar det går inte att få halv ljus utom när jag håller spaken i exakt rätt läge. Min fråga är om någon har bytt det här och vet vad delen jag behöver byta heter.wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2008
#2
Delen heter spakcentral och är lätt att byta.. smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök