14 december 2008
Trådstartare
Jag har en fråga gällandes ämnet.
Om jag vill dekaltrimma min bil med lite texter, t.ex. Mobil 1 och garaget.org, och sätter dom på dörrsidorna. Förarsidan blir ju rätt.. men hur gör man på passagerarsidan, sätter man dom spegelvänt eller hur gör man?
Hur skulle ni ha gjort?