Riktigt kul att se vad ni åstadkommit i pyntväg med era kärror. Själv blev det dock till att åka opyntad 9-5sc och sedan några svängar med Chevrolet_racings k10. En riktigt lyckad kväll och ett stort tack till alla som kom.
Riktigt kul att se vad ni åstadkommit i pyntväg med era kärror. Själv blev det dock till att åka opyntad 9-5sc och sedan några svängar med Chevrolet_racings k10. En riktigt lyckad kväll och ett stort tack till alla som kom.
Såg att en hel del tog bilder så upp med dom nu!
//TenZer
ja tkr oxå att det vart riktigt lyckat!!! roligt och se att så många hade pyntat sina små pärlor^^
bilder vill vi se! så alla som tog några foton lägga upp dem så alla får se hur roligt vi hade det!
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm
Vi hade en fullt pyntat julgran på taket, två högtalare, en jäfla massa julgranskulor, massa glitter, en bock i fronten, en gris i antennen, snösprejat som glacyr.... Och så åkte vi runt och spelade julmusik heeela kvällen!.. Polaren hade tomtemask och jag hade luciakrona ...
det va ju trevligt inne men kunde ha varit mer folk hehe det man såg mest av allt det va bruden som dansade på taket haha
hahaha japp
0.47 gör jag en fjuttigt liten bööörnis för jag tyckte att ja inte hade råd med större på grund av att mina däck är redan rätt så slitna och jag har inte råd med nya men när jag har skaffat nya då ska jag bjuda på en redig börnis det lovarjag er alla här på garaget
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm
Jag lägger upp bilder här så fort min polare får arslet ur vagn och lägger in bilderna på datorn.. Men jag kan bjuda på ett smakprov på våran kärran ;P