steifan skrev:
P-88RS är fina grejer

Värt att tänka på är ju att knappar och vred kan bli lite dålig efter ett tag.
Märkte idag att min gamle Pioneer-HU från sena 2006 börjat balla ur i volymvredet.

Edit: Har dessvärre ingen P88RS.
3 år ju iofs acceptabelt, men tänkvärt ändock. Lycka till med ljudbygget!

Okej, tack för informationen. Kan bjuda på en historia eftersom du ändå tog upp huvudenheten.
Jag har letat huvudenhet i 2-3 månader. Senaste månaden har jag kollat på blocket nästan varenda dag för att hitta en alpine 9855R eller en p88. Enheter finns men de är satta till överpris. När jag till sist hittar en som jag kan tänka mig så slår jag till, trotts att jag tycker det är lite dyrare än vad jag först tänkt. Pratar med säljaren och skickar pengar till hans konto. Han skickar enheten med posten dagen efter. Eftersom jag är en vanemänniska så gick jag in på blocket även den dagen och kollade enhet.
Självklart så har det då trillat in en annons på en exakt lika dan enhet. Med några små roliga skillnader. Den enheten vill säljaren ha 1000 spänn mindre för. Det kunde jag i och för sig ha levt med. Men det som irriterar mig mest är att den har garanti till år 2010. Den jag köpte är över 1.5 år gammal och jag är glad om den inte är trasig eller att skärmen är helt sönderrepad. Surt eller hur

Senast redigerat av polomononen (1 mars 2009)