Nu ska vi se här så vi inte trampar någon på tårna bara för att man inte totaldyrkar ett bygge. (menar inte er Edin och Sofia, jag vet att ni kan ta kretik på rätt sätt)
Gillar verkligen färgerna ni valde, dock gröna rutramar faller verkligen tokbort i min smak, jag hade nog istället valt att göra en bred fade mellan färgerna för att inte efterlikna någon annan (Englund t.ex.... Hej på dig oxå=). )
Breddningen är det delade åsikter om här i tråden..
Visst även om ni gjort den bredare än någon annan så finns faktiskt själva modellen av breddning sedan tidigare, men samma sak gäller med att dra ut skärmarna, så att göra sig unik på att bredda en bil blir onekligen svårare om man säger som så, det finns bara ett fåtal sätt man kan gå till väga för att få en bil bredare så är det bara, dock så hade jag nog lagt ner mer tid på breddarna och gett dem mer former t.ex. ett par canards-vingar fram eller ett luftutsläpp på baksidan, något för att ge dem mer former.
Sidokjolarna känns verkligen bara tråkig i designen, varför inte svetsa på ett par stabila stag innanför dem, och försänk in t.ex. durkalu vid dörrarna så att barna kan använda dem som fotsteg då de ska in i bilen? Det är ju faktiskt fortfarande en familjebil säger ni, och om nu någon trampar på kjolen, är det inte bättre isf att den tål det? och isf är det inte roligare att visa upp det med låt oss säga lackad och toppslipad durkalu? nu har ju ovansidan ingen som helst design, och även om ni tänker lägga dekaler eller något där så e det fortfarande bara en plan yta

Vingen gillar jag, fast jag är kär i dioder så hade det varit min så hade det helt klart byggts in ett bromsljus i den, men desigen gillar jag.
Fronten, relativt orörd, men det lilla som gjordes framifrån e klart snyggt med försänkningen av sidorna.
Huven känns för mig bara som en BMW front jag kom och tänka på, där de verkar ha tänkt "många är bättre" enda anledningen till varför jag kan se framför mig till varför man ger huven dubbla veck sådär e för att motorn som sitter under kräver det, men även då hade jag nog balt att höja huven vid de redan existerande vecket som är. Och då hade jag nog höjt det så pass att jag kunde bygga in 52mm mätare i bakkant under höjningen så jag faktiskt även skulle få nytta av höjningen på samma gång då jag kör. Men vad jag förstått det av bilderna så har ni behålt huven under höjningen oxå så det är bara en förhöjdnad utan funktion?
Bild på fronten jag kom och tänka på, vill inte lägga upp bilden direkt för att slippa att kladda ner onödigt 
Overall så tycker jag bilen e helt OK, men det finns helt klart saker jag skulle byggt annorlunda.
Hoppas inte allt för mycket folk har ont i tårna nu.. Men vid dagens slut så är det bara en sak som faktiskt räknas, och det är att ägaren kan se ut på garageuppfarten och få ett nöjt leende på läpparna

Vi ses på Elmia, och då hoppas jag någon av er, om inte båda, finns vid bilen så man kan få en mer detaljerad closeup till bilen och få snacka skit i 30 sek