Tack tack. Ja det är fälgarna som gör oss otåliga just nu. Tog lång tid med färjan från USA. För innan vi får dom kan vi inte planera däck, speciellt inte spacers.
För övrigt så blir det garaget på lördag. Imorgon blir det bio, Farsan.
Tack tack. Ja det är fälgarna som gör oss otåliga just nu. Tog lång tid med färjan från USA. För innan vi får dom kan vi inte planera däck, speciellt inte spacers.
För övrigt så blir det garaget på lördag. Imorgon blir det bio, Farsan.
det är ju slömt att höra, jasså ska du ocskå kolla på farsan, jag hoppas den filmen blir klockren , beställde mina biljetter när dem började reklamera försa dagen
jag röstade på dig, men tror du man kan lägga ut sharanen där fastän den inte är klar än ??? ha det bra!
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (11 februari 2010)
Hehe ja vi köpte biljetter till Farsan så fort dom kom ut. 6 platser mitten längst bak. Trailern är ju jäkligt rolig i allafall. Så hoppas hela filmen är det.
Back to topic, hehe.
Dom skriver ju på sidan att dom 3 som vinner måste garantera att de kan ställa ut. Så kan du garantera det och att du hinner bli klar, så ska det ju inte vara några problem att anmäla sig.
Hehe ja vi köpte biljetter till Farsan så fort dom kom ut. 6 platser mitten längst bak. Trailern är ju jäkligt rolig i allafall. Så hoppas hela filmen är det.
Back to topic, hehe.
Dom skriver ju på sidan att dom 3 som vinner måste garantera att de kan ställa ut. Så kan du garantera det och att du hinner bli klar, så ska det ju inte vara några problem att anmäla sig.
//Sofie
Topic, hmm ahh såg ju det, det utvändiga gör vi ju klart på max 2dagar, ljudbygget kan ju ta sin lilla tid . så ja jag tror att vi kna ställa ut
Tack tack alla. Det står även att man måste kunna ställa ut med dom på Vallåkra och Bilsport action meet. Plus att man ska ha reklam på bilen under hela år 2010.
synd att ni ska vara så envisa, annars skulle det vara riktigt fint med orginal speglar.... nu ser han ut som en pelikan eller nå, för övrigt ser allt annat riktigt bra ut