6246
Sök

FICK FEL, plasma-mätare w124.

Avstängd
56 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
Beställde plasma mätare från MBSCA shoppen
,efter 10dagar maila jag å fråga efter mitt paket, då bad han om ursäkt å
jag hade paketet dagen efter.

på infon stog det 86-92 eller möjligen 86-93.
och bilden visade plasmamätare från en äldre bil typ 86.
fick dock mätarna på bilden dvs 86-87. och jag en nya karossen dvs efter 90.

Mailade nu att jag fått 86årsm mätare i 88-92års mätarkartong.
svaret jag fick var " Du har väl fått det som avbildades i shopen? "

Nu är ju då min fråga eftersom rättmätare är svårt och hitta tydligen googlat massor innan ja hitta dom här. går det att byta till instrumenthuset från en 86-87:as  w124   om man har en 1990+  , altså passar det/ är det samma storlek osv?

om inte blir det att skicka igen grejjerna.

1 045 Inlägg
16 december 2008
vad är det som skiljer ??
är det inte lättast att byta modell ?
har du skrivit in rätt modell som du ska ha ? gick ju välja på massa, har du gjort det och dom har skickat fel så är det ju bara byta.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
17 december 2008
vad skiljer ?
jag har då inte sett någon skillnad
enda skillnaden är ju på 200an och 300an som inte är redigt likadana
eller om det är en sportline 24v eller amg tongue

Avstängd
56 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
NMI skrev:
vad är det som skiljer ??
är det inte lättast att byta modell ?
har du skrivit in rätt modell som du ska ha ? gick ju välja på massa, har du gjort det och dom har skickat fel så är det ju bara byta.

Det gick inte å välja nån spec modell, det var dom vita som inte finns längre då jag fick sista paret.
det stog endast årsm 86-93 eller dylikt å låg under kategorin e-klass 86-95.
dock föreställde då bilden 86ans mätare dagtid å när dom lyser i mörkret är det nå helt andra mätare infällda på bilden så antog det var en exempelbild å gick efter texten å kategorin.
Men hursomhaver så gäller väll öppetköp / ångervecka alla företag i sverige så där kan dom ju som inte säga emot.

Tänkte mer om det är lätt å byta husen bara å om det passar, för isf gör jag gärna det å behåller mätarna för dom var riktigt nice.   Det som skiljer är, det är 3mätare, den 3:e mätaren (den längst till höger är en stor klocka )   När det i den nyare är en liten klocka i botten å en halvformad varvmätare till höger )

Sök