Nitromast skrev:
MIKK0 skrev:
big-jepp skrev:
hmm okej, kollade endast lite snabbt och hittade den inte för det priset, men om du säger det så.. haru länk?
Kan vara för att det var ett tag sen den tillverkades? Kan skicka en kopia på mitt kvitto om du nu tror att jag ljuger.
Hoihoi, inte lär vi väl behöva gå så långt nu. Grabben ville ju bara ha hjälp med en HU för max 2000. Du kan ju inte neka åt att kenwooden är ett dåligt val!

Jag tror faktist nästan jag också hellre skulle ha en pioneer. Dock har jag en 6051 nu och är väldigt nöjd med den!
Nej Kenwooden är inget dåligt val, helst inte om man funderat på en Hillman.
big-jepp skrev:
MIKK0 skrev:
big-jepp skrev:
hmm okej, kollade endast lite snabbt och hittade den inte för det priset, men om du säger det så.. haru länk?
Kan vara för att det var ett tag sen den tillverkades? Kan skicka en kopia på mitt kvitto om du nu tror att jag ljuger.
jag tror dig, ville bara se vilken sida det var som den såldes på.. (då 2000 är billigt för en sådan enhet) dyker upp ibland på nätet, dock sällan under 2000 vad jag har sett, där av min fråga.
Både ljudstudion, pixmania och nån till sålde dom för strax över 2000 en sväng förra året. Dock finns dom ju inte kvar, så lite svårt att länka

Senast redigerat av MIKK0 (12 december 2011)
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot