Fliker in med lite info här angående mina Rainbow 3.5" koaxialer som bottnade som jag skrev om för några dagar sedan.
Delar på 180hz nu samt med brantheten på 24db/oktav och nu ka jag kräma på mer utan tillstymmelse till bottning Dock brister diskanten i dom lite för tidigt Skulle faktiskt vilja kunna kräma på lite till. Går säkert att pilla på lite mer settings!
Det gäller ju att man räknar med hur mycket plats basen tar upp när man bygger låda men hur är det med aeroport? Räknas luften i röret med i nettovolymen eller ska man räkna med portens volym också?
Det gäller ju att man räknar med hur mycket plats basen tar upp när man bygger låda men hur är det med aeroport? Räknas luften i röret med i nettovolymen eller ska man räkna med portens volym också?
Hur lång tid brukar det ta för att få hem sina saker från Blekingebilradio? beställe i Tisdags
beror ju på om dom fått grejerna eller inte ? Beställde flera batterier ifrån dom i förra söndan och grejerna är påväg till dom, sen ska det packas om och sen skeppas till dig, så det tar ett tag
Hur lång tid brukar det ta för att få hem sina saker från Blekingebilradio? beställe i Tisdags
beror ju på om dom fått grejerna eller inte ? Beställde flera batterier ifrån dom i förra söndan och grejerna är påväg till dom, sen ska det packas om och sen skeppas till dig, så det tar ett tag
Dom hade alla saker hemma enligt sidan. Så då om jag har tur så kanske dom kommer på Fredag?
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Dom hade alla saker hemma enligt sidan. Så då om jag har tur så kanske dom kommer på Fredag?
De kommer väl när de kommer Fick mitt på 2dar
Joo iofs, men skulle vara roligt att ha nått att göra i helgen
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.