F4S4N skrev:
WhySoSerious skrev:
F4S4N skrev:
Svårt att hitta något bra om du ska ha med låda. Lådorna är ju svindyra att köpa färdiga medan man kommer undan med runt 300kr om man bygger själv.
Vad har du för budget?
Runt 2000:- +-500
Då ska den helst vara klar som sagt. tänkte mest ha den jag länkade undrade bara om det skulle funka tsm. vill inte ha en värsting låda atm utan bara en som leverar lite bas i pendlar bilen sålänge. ska sedan lägga mer pengar på framsystemet.
http://dbakuten.se/detail-item_id-318900Dom funkar ju. Hade en sån i min bil innan och den leverera mer än vad man tror

Edit: Hade EN bas i bilen, inte en sån låda !

Helt ärligt är SPL V-serien en av de plastigaste basarna jag någonsin har kännt på.. Den får mina MDS FD-12or som kostade mindre för 4år sedan att framstå som lyxiga..
Jag hade utan tvekan hellre kört på lådan som han själv hade hittat isf. Även om de finns element som jag själv hade föredragit bättre för samma peng..
Sen vill jag påstå att det inte alltid är bättre med en fin bas än 2 billiga.. Basar låter som bäst när dom inte blir pressade så hårt o "otroligt nog" brukar dom även hålla längre eftersom du inte behöver pressa dom lika hårt för att få ur samma ljud. Således så drar steget även mindre ström och vips så har man en anläggning som håller bättre..
Enda nackdelen som jag ser de att ha 2st basar istället för en är ju att lådan blir dubbelt så stor..
Senast redigerat av M_icke_ (27 februari 2012)
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"