Den där basen bahöver stor låda för att spela djupt, dessutom har den litet Xmax och bottnar ganska lätt. 150 liter per bas avstämt till 30 Hz skulle nog jag vilja ha, då borde F-3dB ligga runt 35 Hz och F-6dB strax under 30 Hz. I teorin kan dock basen bottna redan vid 25-30 W inmatad effekt om man utgår ifrån 3-3,5 mm i Xmax (inte ovanligt värde på P-serien enligt uppgifter som jag har tillgång till).
Det knepiga i ditt fall är impedansen, du måste seriekoppla till 18 Ohm ifall du använder alla tre basarna. Med två basar kanske det funkar att parallellkoppla till 3 Ohm, men troligen måste du seriekoppla till 12 Ohm. Med tanke på att lådan blir stor så är nog en bas mer lämplig, då hamnar impedansen på en bra nivå och lådan är hanterlig.
Två seriekopplade basar som isobarikkopplas får "endast" 75 liters låda, ett alternativ förstås. Men den spelar ju inte högre än med en bas. Basen är lättdriven, men det är nog det enda positiva i detta fall som jag ser det. Jag själv hade valt en annan modernare bas, då kan man få djupare bas och mer tryck och mindre låda.
Fast du får bestämma, vill du så prova gärna den basen.

En granne gjorde en hemmasub av 2 st 25P40 (lillebror till din bas), han isobarikkopplade dem i 80 liters låda och de spelade faktiskt hyfsat i förhållande till den teoretiska prestandan. Inte någon megadjup bas med högt ljudtryck, men som sagt hyfsat.