Audioman här på garaget har typ 90 liter per bas i sin bil.
Har har 2st 12tum xtrD2s i en låda på 190 liter.
Oj hehe
Hur mycke plats tror du själv att man behöver för en 12tums bas?
Beror helt på hur man bygger lådan och vad man vill uppnå för någonting men jag trodde att ju större låda man gav spl basaran ju mer peakat spelade dom ? eller har jag helt fel ?
Hur mycke plats tror du själv att man behöver för en 12tums bas?
Beror helt på hur man bygger lådan och vad man vill uppnå för någonting men jag trodde att ju större låda man gav spl basaran ju mer peakat spelade dom ? eller har jag helt fel ?
De tror jag inte.
Hade 160 liter st till mina Spl 18 av den röda serien å den hade jag till vanlig musik.
Du vill ju spela högt å då måste man ha stor låda med stor port.
Kör med en kenwood kdc-6047u i bilen och tänkte köra spotify via min android mobil till den. Fungerar med Iphone men har inte fått det att fungera med min Galaxy S2a, Är det kört för mig eller måste man göra nått med telefon/Stereo för att få det att fungera?
Har ett Audison SR 1DK Vilken är den absolut bästa hifi basen till denna under 2000? helst 10"
Jag ska spela med 600W 4 Ohm så gärna någon bas som har 500-600W rms Mvh
Fram till i våras hade jag ochså sagt HX250, men nu finns en 10"-are från Gladen som låter klart bättre. HX kan kännas lite kraftigare, men det är inte sagt att den spelar högre.
Pierre
Senast redigerat av Horsyhorse (2 september 2012)
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Kör med en kenwood kdc-6047u i bilen och tänkte köra spotify via min android mobil till den. Fungerar med Iphone men har inte fått det att fungera med min Galaxy S2a, Är det kört för mig eller måste man göra nått med telefon/Stereo för att få det att fungera?
//Martin
Antar att du kör med usb? vad har du för läge på telefonen? finns ju laddning/massalagring och nått mer. testa med masslagring, har för mig det är de som ska användas