6171
Sök

Pioneer DEH-P6000UB

106 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Tja.
Funderar på att köpa en Pioneer DEH-P6000UB, och undrar om det är någon här på garaget som har någon erfarenhet om denna stereo?

287 Inlägg
21 december 2008
Köpte en sådan för ca 1 månad sen.
Helt ok och trivs med den, duger helt klart åt mig som vanlig person:)

106 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Åt en vanlig person? xD Men jag ahde tänkt att ja skulle ha lite värre ljud en en vanlig person. Å då menar du att denna inte räcker?

321 Inlägg
21 december 2008
dendär mittenratten kan vara lite irriterande. När man ska trycka ok genom att trycka den rakt in kan den åka åt nå håll vilket sabbar en del. men det är grymt ljud i den som i alla pioneer.

EViLution!

233 Inlägg
21 december 2008
den räcker gott och väl öser på som fan jag har bara två 6x9or och två infinity 12or grymt ös i den stereon

Audi frälst

233 Inlägg
21 december 2008
Allx skrev:
dendär mittenratten kan vara lite irriterande. När man ska trycka ok genom att trycka den rakt in kan den åka åt nå håll vilket sabbar en del. men det är grymt ljud i den som i alla pioneer.

det är ju bara att använda fjärren

Audi frälst

46 Inlägg
21 december 2008
Allx skrev:

mmmde kan stämma rätt så bra ja. själv har jag en DEH-P5000UB, nästan lika men något kan skiljas åt. för att trycka ok så bör man använda antingen fjärrkontrollen eller trycka försiktigt. men annars är det en mycket bra stereo men hög/låg-passfilter, dock har jag tyvärr inte lågnivå för både fram och bak högtalare men den har för bas och ljud smile

Audi A4 Projekt ;)

372 Inlägg
22 december 2008
Jag har en DEH-P800BT och den rekomenderar jag då iaf super.
Så enkel att förstå att tillåmed flickvännen klarar av att sköta den.
Trycka i mitten på spaken har då aldrig varit något problem för mig med 800an.
Det enda jag kan tänka mig att jag saknar är mer än 7bands eq samt tidskomp, men det är ju överkurs smile

Dieselgypsy
538 Inlägg
22 december 2008
Har en sån i min passat. Det jag tycker hittills:

plus:
-Snygg
-man kan ställa in mycket!

minus:
-Ratten (det kan vara svår att trycka in den när man vill komma till menyerna hos en bil med hårda stötdämpare.
-Fästen till fronten ser VÄLDIGT klena ut.. Rekommenderar därför inte att inte att ta bort fronten varje gång man lämnar bilen.

Funderar därför själv på byta ut min P6000UB pga sista saken!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Gasglad
3 244 Inlägg
22 december 2008
Har också denna! Är super nöjd!! Bara använda fjärren så slipper man multi-control problemet!
Bra inställningsmöjligheter som duger gott och väl! Mycket ställer man ju endå in i slutstegen mm.

//Carfreak

Sök