5730
Sök

råd om styling till MB e55

212 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
#1
Jo d e så att jag har en helt original e55 amg w211, och har planer på att styla bilen lite. Har letat och äntligen hittat lite bilder på hur jag skulle vilja att bilen ska se ut. Förutom 20 tummarna, har hellre kvar 19 pga prestandan, men lackade om i svart med kromad kant, SLR fälgar, ej dessa på bild.
Det jag behöver hjälp med är om ni kunde komma med förslag, kanske foton osv. på hur ni hade gjort om bilen.

Tacksam för svar

Original
https://www1.garaget.org/gallery/archive/56682/525567_8kowck.jpg

Planer till sommaren
https://www1.garaget.org/gallery/archive/56682/525568_xqymgp.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/56682/525569_g9xfi4.jpg


504 Inlägg
22 december 2008
#2
http://www.kleemann.dk de har en hel del grejer till Merc.

Lycka till!

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

212 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
#3
tack för ditt svar annars kass respons på detta inlägg, ingen gillar mercedes hahah tongue


dARKiE
5 031 Inlägg
22 december 2008
#4
Jag älskar merc!
Dock har du redan postat precis hur dem ska se ut själv! big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

212 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
#5
Darkie skrev:
Jag älskar merc!
Dock har du redan postat precis hur dem ska se ut själv! big_smile

haha ok tackar, ville bara ha lite svar om den ser nice ut på dom två nya bilderna


DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
22 december 2008
#6
älskar också mercedes wink det som gör en mercedes är cleanheten tkr jag smile

så ett par djupa 18 tummare, sänkning och tonade rutor. gärna lite framåt lut på bilen wink

det ger helt rätt look wink

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

212 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#7
HPaddict skrev:
älskar också mercedes wink det som gör en mercedes är cleanheten tkr jag smile

så ett par djupa 18 tummare, sänkning och tonade rutor. gärna lite framåt lut på bilen wink

det ger helt rätt look wink

mvh stångberg

har 19 tummare SLR, ska tona rutorna alla förutom fram, har 4 olika sänkningsnivåer, blir rätt låg, men vad tycker du om dom två bilderna? Blir den snyggare med klleemanstyling


DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2008
#8
bmw530iA skrev:
HPaddict skrev:
älskar också mercedes wink det som gör en mercedes är cleanheten tkr jag smile

så ett par djupa 18 tummare, sänkning och tonade rutor. gärna lite framåt lut på bilen wink

det ger helt rätt look wink

mvh stångberg

har 19 tummare SLR, ska tona rutorna alla förutom fram, har 4 olika sänkningsnivåer, blir rätt låg, men vad tycker du om dom två bilderna? Blir den snyggare med klleemanstyling

ja den blir grymt mycket snyggare med den stylingen smile

mycket jobb att få den så dock, men om du fixar det har du en av de hetaste mercorna i sverige wink

så länge du håller det cleant smile

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker


Sök