Jo d e så att jag har en helt original e55 amg w211, och har planer på att styla bilen lite. Har letat och äntligen hittat lite bilder på hur jag skulle vilja att bilen ska se ut. Förutom 20 tummarna, har hellre kvar 19 pga prestandan, men lackade om i svart med kromad kant, SLR fälgar, ej dessa på bild. Det jag behöver hjälp med är om ni kunde komma med förslag, kanske foton osv. på hur ni hade gjort om bilen.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
älskar också mercedes det som gör en mercedes är cleanheten tkr jag
så ett par djupa 18 tummare, sänkning och tonade rutor. gärna lite framåt lut på bilen
det ger helt rätt look
mvh stångberg
har 19 tummare SLR, ska tona rutorna alla förutom fram, har 4 olika sänkningsnivåer, blir rätt låg, men vad tycker du om dom två bilderna? Blir den snyggare med klleemanstyling
älskar också mercedes det som gör en mercedes är cleanheten tkr jag
så ett par djupa 18 tummare, sänkning och tonade rutor. gärna lite framåt lut på bilen
det ger helt rätt look
mvh stångberg
har 19 tummare SLR, ska tona rutorna alla förutom fram, har 4 olika sänkningsnivåer, blir rätt låg, men vad tycker du om dom två bilderna? Blir den snyggare med klleemanstyling
ja den blir grymt mycket snyggare med den stylingen
mycket jobb att få den så dock, men om du fixar det har du en av de hetaste mercorna i sverige