sugen på att byta: TT mot M3, åsikter?

_alexander_
22 december 2008 · 19 Inlägg

är lite sugen på att byta min audi tt mot bmw m3 . va tycker ni vilken bil skulle ni  helst ha ? .MVH Alexander

Hamilton
22 december 2008 · 8 864 Inlägg

Beror lite på årsmodell och skick på M3an...Är det en M3a i fint skick och Svensksåld så skulle jag personligen välja den.

Fotograf på tierpidag.se
FreddeK
22 december 2008 ·

bra rubrik..verkligen!

Snooze
22 december 2008 · 131 Inlägg

Hehe ja rubriken är ju inte toppen bra direkt.

Av de 2 bilarna skulle jag själv föredra en m3!

Volvo V70 "R-Design" (2013)
MilleN
22 december 2008 · 9 108 Inlägg

Fixade rubriken, läs rubriksanvisningarna innan nästa trådstart och var så tydlig som möjligt.

Rquired Allmänt envis
22 december 2008 · 12 512 Inlägg

Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.

Senast redigerat av Rquired (22 december 2008)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
jimpa00
22 december 2008 · 309 Inlägg

skulle ta M3:an smile inte bara för jag har en utan att de är sjukt roliga och bra  bilar smile

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30
BMW M3 E36 "Old School" (1995)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
22 december 2008 · 2 972 Inlägg

Rquired skrev:
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? wink Men nä, jag tar inte illa upp smile
Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT big_smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
FreddeK
22 december 2008 ·

e30, e36, e46 eller e92?? Lite mer info får du allt ge tycker jag!

Fredrik_Rangert Egenföretagare
22 december 2008 · 999 Inlägg

Alltid kul att prova andra bilar, gillar du den inte är det bara att köpa en TT igen smile

Tigerofsweden
22 december 2008 · 1 231 Inlägg

ja precis , vilken M3 snackar vi om ? E46 och E90 modellen hade jag bytt mot vilken dag som helst i veckan ... båda dom två är ENORMT roliga att köra , hade dock valt en med SMG II låda ...

Bjork OEM <3
22 december 2008 · 6 957 Inlägg

Snackar vi E46 så byt!

OEM <3
Rquired Allmänt envis
22 december 2008 · 12 512 Inlägg

matteeee skrev:

Rquired skrev:
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? wink Men nä, jag tar inte illa upp smile
Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT big_smile

Hur ser en bil utan kaross ut? big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
AeroMalm BMW fantast
22 december 2008 · 1 172 Inlägg

självklart ska du byte till en m3a.. antingen en e46 erl e92... m3orna därimellan gillar inte jag direkt...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
FreddeK
22 december 2008 ·

e30 hade jag valt=) och sen dit med en kompressor...finns inget coolare!

FreddeK
22 december 2008 ·

AeroMalm skrev:
självklart ska du byte till en m3a.. antingen en e46 erl e92... m3orna därimellan gillar inte jag direkt...

finns ingen m3a därimellan....

unsuspected
22 december 2008 · 203 Inlägg

Byt!

expect1991
23 december 2008 · 1 814 Inlägg

M3 e46 är niiiiice, E92 är ju också kul bil smile

Darkie dARKiE
23 december 2008 · 5 031 Inlägg

Rquired skrev:
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.

Finns ju M3 Cabbe också om man nu vill ha vind i håret wink
Eller så kan man göra som jag på sommaren köra med TD =  Tvär drag fläktar gött i håret det med wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
KimVsWorld Mästare
23 december 2008 · 2 947 Inlägg

Rquired skrev:

matteeee skrev:

Rquired skrev:
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? wink Men nä, jag tar inte illa upp smile
Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT big_smile

Hur ser en bil utan kaross ut? big_smile

Tänk dig en häst-och-vagn med motor sen... Nää det är allt! wink

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang