volvo_grabb skrev:
jasså varför de?
Därför att S70-grejerna är ju en vidareutveckling från 850, som i sin tur redan skiljer en del från 940.
Men det finns ju dom som kör med både 850 och X70-front på sina 940s, så allt går väl, det är bara frågan hur mycket tid/jobb/pengar du vill lägga ner.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet