Angånde : nässjö träff 2009 3/10 kl 18.00

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
19 maj 2009 · 846 Inlägg

GT4_driver skrev:
lol blir det någon träff eller ????? tongue

tror de om någon vill hjälpa mig och arrangera föra året kom de faktiskt en del bilar smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
FeScHTeN
24 maj 2009 · 18 Inlägg

Ska jag vara ärlig Rolle så fattar jag itne varför du lägger träffen i Nässjö. du är från Vetlanda och du vet hur många bilintresserade det finns i denna staden. Varför inte lägga det i Vetlanda och ha det borta vid Tjustkulle. Perfekt ställe att ställa ut bilar på. Visst det finns inte plats för billjud då det inte finns så mycket elektronik att tillgå men utrymmet finns för mycket bilar. Det behöver inte vara så överseriöst den första träffen. Man får försöka annordna en träff och se hur mycket bilar det kommer. Men seriöst Vetlandabor ska annordna träffar där man bor inte i en annan stad då hjälper i alla fall inte jag till något. Dessutom har vi ju ett perfekt ställe för bilutställare att tvätta bilar på nu vid Börjes tancenter. Går tvätta 4 i stöten där uppe. Om inte annat kan man ju ställa ut på Bilprovningens parkering precis intill. Massor av plats där. En träff här i stan skulle jag kunna vara med att annordna. Vore kul för denna lilla staden me som bara har massa Raggare som annordnar saker. Inget illa om raggarna för jag bara älskar det livet me men just lite bilutställning mellan typ 11-16 lite som det var i Vingåker i helgen vore fullt tillräckligt att kolla in varandras bilar. Det är i alla fall vad jag tycker.

VOLVO 855 T5
Volvo V70N 2,4T "The Blue WarrioR" (2000)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
25 maj 2009 · 846 Inlägg

FeScHTeN skrev:
Ska jag vara ärlig Rolle så fattar jag itne varför du lägger träffen i Nässjö. du är från Vetlanda och du vet hur många bilintresserade det finns i denna staden. Varför inte lägga det i Vetlanda och ha det borta vid Tjustkulle. Perfekt ställe att ställa ut bilar på. Visst det finns inte plats för billjud då det inte finns så mycket elektronik att tillgå men utrymmet finns för mycket bilar. Det behöver inte vara så överseriöst den första träffen. Man får försöka annordna en träff och se hur mycket bilar det kommer. Men seriöst Vetlandabor ska annordna träffar där man bor inte i en annan stad då hjälper i alla fall inte jag till något. Dessutom har vi ju ett perfekt ställe för bilutställare att tvätta bilar på nu vid Börjes tancenter. Går tvätta 4 i stöten där uppe. Om inte annat kan man ju ställa ut på Bilprovningens parkering precis intill. Massor av plats där. En träff här i stan skulle jag kunna vara med att annordna. Vore kul för denna lilla staden me som bara har massa Raggare som annordnar saker. Inget illa om raggarna för jag bara älskar det livet me men just lite bilutställning mellan typ 11-16 lite som det var i Vingåker i helgen vore fullt tillräckligt att kolla in varandras bilar. Det är i alla fall vad jag tycker.

jooh du har rätt i de, jag vett att de finns en del intresserade de va ju så här me att vi hade träffen i nässjö förra året och då kom de faktist ganska många bilar och blev lite kvälls event drf jag tänkte ha de i nässjö i år igen, tänkte lite mer att nässjö är ju mer mitt punkt t allt men hade varit skoj och ha den här i vetlanda i år men inte så lätt måste ha lite hjälp smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
21 juli 2009 · 846 Inlägg

inget intresse ?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
oka-visely
21 juli 2009 · 47 Inlägg

E det bara jag som tycker att sommaren börjar vända mot höst... o ni har inte satt nåt datum än... :S
Hade vatt sjukt kul att komma upp på en träff, eftersom man ofta är i Jönet lite då o då...
Man har ju vatt på alla sjukt roliga träffar o events i skåne... hade vatt kul o se vad det finns uppe i småland tongue
Så vad säger du Ralle_boyen?? sätt ett datum o jobba efter det:D
kommer lätt upp om det inte samtidigt som Vallåkra:P
See ya

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
21 juli 2009 · 846 Inlägg

oka-visely skrev:
E det bara jag som tycker att sommaren börjar vända mot höst... o ni har inte satt nåt datum än... :S
Hade vatt sjukt kul att komma upp på en träff, eftersom man ofta är i Jönet lite då o då...
Man har ju vatt på alla sjukt roliga träffar o events i skåne... hade vatt kul o se vad det finns uppe i småland tongue
Så vad säger du Ralle_boyen?? sätt ett datum o jobba efter det:D
kommer lätt upp om det inte samtidigt som Vallåkra:P
See ya

klart jag iten tar samma datum som vallåkra men igentligen skulle man ha träffen innan alla ställer in bilarna för då kommer de ju som mest folk mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Team-Adolfsson Gödseldräng
7 september 2009 · 4 529 Inlägg

ralle_boyen skrev:

oka-visely skrev:
E det bara jag som tycker att sommaren börjar vända mot höst... o ni har inte satt nåt datum än... :S
Hade vatt sjukt kul att komma upp på en träff, eftersom man ofta är i Jönet lite då o då...
Man har ju vatt på alla sjukt roliga träffar o events i skåne... hade vatt kul o se vad det finns uppe i småland tongue
Så vad säger du Ralle_boyen?? sätt ett datum o jobba efter det:D
kommer lätt upp om det inte samtidigt som Vallåkra:P
See ya

klart jag iten tar samma datum som vallåkra men igentligen skulle man ha träffen innan alla ställer in bilarna för då kommer de ju som mest folk mvh ralle

nu jävlar sätter jag ett datum åt dig tongue
fredag den 18 eller lördag den 19
bestäm vilket och sätt fart tongue

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
7 september 2009 · 846 Inlägg

nee tongue lörda den 26:e är något specielt då smile ? skulle va kul och samlas ett gäng som förra året smile blev ju riktigt lyckat smile kanske fixa lite kvälls events som förra året ;D

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
oka-visely
7 september 2009 · 47 Inlägg

ÄNTLIGEN!!! big_smile hehe... e detta bokat nu då?? big_smile

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
7 september 2009 · 846 Inlägg

oka-visely skrev:
ÄNTLIGEN!!! big_smile hehe... e detta bokat nu då?? big_smile

ajjjmen har bestämt den tiden nu smile men vill gärna ha hjälp och anordna det smile någon som e sugen på hjälpa mig ? de är inget annat under lördagen ? mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
JoZe86
8 september 2009 · 58 Inlägg

ralle_boyen skrev:

oka-visely skrev:
ÄNTLIGEN!!! big_smile hehe... e detta bokat nu då?? big_smile

ajjjmen har bestämt den tiden nu smile men vill gärna ha hjälp och anordna det smile någon som e sugen på hjälpa mig ? de är inget annat under lördagen ? mvh ralle

Fan ralle, precis detta datum och tid kör Pro Racing sitt avslutningsevent på biltema, Jönköping..

BMW 530 "M-sport" (2001)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
8 september 2009 · 846 Inlägg

JoZe86 skrev:

ralle_boyen skrev:

oka-visely skrev:
ÄNTLIGEN!!! big_smile hehe... e detta bokat nu då?? big_smile

ajjjmen har bestämt den tiden nu smile men vill gärna ha hjälp och anordna det smile någon som e sugen på hjälpa mig ? de är inget annat under lördagen ? mvh ralle

Fan ralle, precis detta datum och tid kör Pro Racing sitt avslutningsevent på biltema, Jönköping..

haha amen va fan xD datum ändras till 3:e oktober då smile mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
CracyMike
8 september 2009 · 7 Inlägg

Okej.. Hur svårt är det??
Jag kommer utanför Vetlanda är väl bäst och tillägga. Rättare sagt Järnforsen

Jag har suttit och läst igenom denna tråden nu och ni bara velar ju..

Jag sitter och arrangerar träffar ihop med TPC så jag vet vad det handlar om..

Börja med att spika datum, tid och plats. Gärna i god tid så folk hinner planera in den dagen.

Sen förhoppningsvis så planerar ni träffen en bra stund innan så ni hinner förbereda allt.. Lite mat är aldrig fel, dricka..
Alkohol ska EJ förekomma.. Lite raggare över det.
Kanske om det ska vara lite priser, ge alla bilar som kommer ett nummer, knåpa ihop en röstsedel.. Köp lite billiga priser, eller om nåt företag vill sponsara.. Behöver inte vara så anvancerat. Nån bilvårdhink osv..

Som sagt första träffen är alltid jävligast.. Man vet inte hur många som kommer osv osv..

Ha det

Senast redigerat av CracyMike (8 september 2009)

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
9 september 2009 · 846 Inlägg

några som är sugna på en avslutnings träff i år i nässjö smile ?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
weian Concordia res parvae crescent
9 september 2009 · 924 Inlägg

två små frågor!!

ska de vara en träff, där man samlas en j*vla massa folk å snacka skit å kolla på varandras bilar??

lr ska de vara en utställning mä priser å sånt??

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
CracyMike
9 september 2009 · 7 Inlägg

Ska man göra det så ska det ordentligt.. Klart det ska vara utställning med priser och klasser..

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
9 september 2009 · 846 Inlägg

CracyMike skrev:
Ska man göra det så ska det ordentligt.. Klart det ska vara utställning med priser och klasser..

tänkt me priser från början osv smile hör av mig i helgen för mer info mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
CTR-Jante
12 september 2009 · 301 Inlägg

Klart man kan titta ner om det blir något..

Volkswagen Passat "Sportscombi" (2020)
Razorback Pro Racing
12 september 2009 · 52 Inlägg

jag kommer me

Oldsmobile Super 88 "Under Construction" (1954)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
2 oktober 2009 · 846 Inlägg

imorgon blir de av kl 18.00 kommer inte va priser osv inge så specielt smile blir mer som förra året att de va en vanlig träff och bara snacka och kolla på varandras bilar smile sen märker man va som händer på kvällen = )

glöm inte att de är under gamla donken mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang