Hej!
Vet inte om tråden kom rätt, eller om den ens skulle vara här. Sökte runt lite och hittade ingen liknande.
Aningen besviken nu, min kamera hoppar inte igång längre. Eller det gör den väl men. Startar upp den, objektivet åker ut och displayen tänder sig. Men jag får ingen bild ! ?
Ser absolut ingenting i den.. Har återställt den två gånger och tyckt på varenda knapp som finns utan resultat.
Problemet började förra veckan, när ja skulle fota nåt så va kameran svart, slog av och startade om den några gånger. då började ljuset sakta, märk väl SAKTA, att smyga sig upp. Men jag va tvungen att ta minst två "blindgångare" med full blixt innan ljuset i kameran vart bra.
Någon som har en aning om vad detta kan bero på ??
Jäkligt irriterande för skulle behövt kameran just nu.
Ett problem till med den: Varningen "byt batterier" kommer upp ibland med fast att batterierna är köpta i förrgår och nyladdade. Startar ja om den då så försvinner det ?
Har inte en aning om vad ja ska göra.. kollat igenom manualen osv utan att hitta nåt.
Bara kasta å köpa ny ?

Kom med förslag på kamera med då ?
Hoppas att få ha kvar tråden och är tacksam för alla svar !
Kameran i fråga är en Canon Powershot S3IS och har väl fått smaka på 50 000 bilder eller så.
Mvh Magnus