1814
Sök

Bruksbilar?

Vilket tjafsande ! ! !
78 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Hur kommer det sig att det är så förbaskat mycket sunkiga bruksbilar här på garaget.
Garaget får snart byta namn! till Konsumparkeringen!!!

Every day of my life I`m forced to add another name to the list off people who piss me off !!!!

1 436 Inlägg
13 mars 2006
Ja du... Och vad har du för extrembygge att visa upp?

Och nej, själv har jag inget men jag klagar inte heller.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

293 Inlägg
13 mars 2006
hmm.. ja vad ska man säga...
håller med "Caffe"

//Glad

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Servicetekniker
300 Inlägg
13 mars 2006
Håller med föregående talare. Du hade ju inte så mycket att visa upp själv precis.

Go hard or Go home!

1 639 Inlägg
13 mars 2006
Whiplash1966 skrev:
Hur kommer det sig att det är så förbaskat mycket sunkiga bruksbilar här på garaget.
Garaget får snart byta namn! till Konsumparkeringen!!!

Håller med om att det inte är så kul att se en helt original dagisbuss typ 855 eller VW variant det räcker att titta ut genom fönstret för att se 10st... smile

Men vad har trådstartaren att visa upp som är intressant ???
Senast redigerat av mrcelica (13 mars 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Vilket tjafsande ! ! !
78 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Kanske inte så mycket förutom bubblan! Dodgevanen la jag in för att den är lika ointressant som alla Volvo 740 som förgyller garaget.Bubblan är inget extrembygge dock seriös!

Every day of my life I`m forced to add another name to the list off people who piss me off !!!!

1 639 Inlägg
13 mars 2006
Lustigt att man fick en etta till precis i samband med detta....

Gå offline med din egen junkyard-skit innan du döper garaget till konsumparkering ! Tala om att kasta stora stenar i glashus !
Så jävla pinsamt med folk som ger ettor för att dom läser inlägg som råkar reta dem...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Vilket tjafsande ! ! !
78 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
trampade jag på en öm tå? Nån tog ju åt sig!

Servicetekniker
300 Inlägg
13 mars 2006
mrcelica skrev:

Gå offline med din egen junkyard-skit innan du döper garaget till konsumparkering !
Så jävla pinsamt med folk som ger ettor för att dom läser inlägg som råkar reta dem...

Jadu mrcelica du är inte den enda. Fick en till etta jag också. Snacka om att hålla låg nivå.

Go hard or Go home!

1 639 Inlägg
13 mars 2006
Jovars...  hmm

346 Inlägg
13 mars 2006
åå snälla ge mig en etta med tongue

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

291 Inlägg
13 mars 2006
Alla bilar har ju ett speciellt värde för ägaren, o alla kanske inte har pengar att göra något extrembygge... Men annars tycker jag inte det finns alltför många bruksbilar här, visst några har jag sett...

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 mars 2006
Dock så har jag inte sett till någon regel som förbjuder bruksbilar big_smile
Inte ser jag att alla bilar här inne måste vara toppstylade och topptrimmade bilar med värsta ljudinstallationen som finns tillgänglig tongue

1 453 Inlägg
13 mars 2006
calibra_nox skrev:
Dock så har jag inte sett till någon regel som förbjuder bruksbilar big_smile
Inte ser jag att alla bilar här inne måste vara toppstylade och topptrimmade bilar med värsta ljudinstallationen som finns tillgänglig tongue

Fyfan, ett sånt bilforum skulle inte jag vilja surfa på...

608 Inlägg
13 mars 2006
nee just de alla har inte råd me mycke styling och värsta ljudbygge!för alla har inte så att "pappa betalar"och därför får man göra lite åt gången när de finns pengar.tycker att de e bra att de finns bruksbilar på garaget.inte behöv alla ha utställningsbilar.roligt  att se andra med samma bilmodell va dom ha hitta på ifall man får nån ide el nått tips. har förstått att garaget är en sida för personer med samma intresse:BILAR!!ingen skillna vaför bil sålänge det inte e nån skrotbil och såna finns inte här för dom tar chrizz och dom andra bort!!   big_smile
Senast redigerat av jens volvo in sports (13 mars 2006)

old volkswagens never die,they just get lower:D

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 mars 2006
sveddan skrev:
Fyfan, ett sånt bilforum skulle inte jag vilja surfa på...

På ett sådant bilforum skulle man inte vilja vistas pga att typ alla skulle ha bättre bil än en själv wink

293 Inlägg
13 mars 2006
mrcelica skrev:

Gå offline med din egen junkyard-skit innan du döper garaget till konsumparkering ! Tala om att kasta stora stenar i glashus !

haha fick en etta jag med...

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

116 Inlägg
13 mars 2006
Jag måste säga att jag verkligen håller med dig caffe..

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd=)

Maizer
13 mars 2006
Kanske skulle ge han några ettor tillbaks? wink

75 Inlägg
13 mars 2006
usch va synd att det ska bli sånt gnäll om bruksbilar eller inte..
Jag har en bruksbil och jag har en sommarbil..
Båda finns på garaget.org enda skillnaden är sommarhjulen.
Ja precis ni läste rätt ja åker i bilen året om till o från jobbet..
I snö o salt..
vart går gränsen för bruksbil?
I min värld är en bruksbil en bil som används.
Sen vad den används till är väl egentligen ointressant. då en bruksbil kan vara
bilen som du bara tar ut när solen skiner och BRUKAR den då..
eller volvo 240:n som du åker i o sladdar med på vintern.. de är lika mkt bruksbil i min värld iaf.
Om ni inte håller med elle rblir griniga över ngt ja srivit ge mig gärna en etta som vissa andra
tycker är en kul idé.

Bara några tankat ang. utrycket bruksbil.

Sök