Inför: Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

todie Team Westcoast Motorsport
4 juli 2009 · 124 Inlägg

snusarn skrev:
Min bil e inte i skick för att ställa ut där men komma och titta ska jag göra , ser ju arenan från ballkongen min wink , försöker övertala svärfar att ställa ut sin BSA -43a i kanonskick men verkar va svårt sad

En hoj menar du va? Det får du säga till han o göra smile Fler hojar är kul! En till inbokad ikväll från Badlands MC smile

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
snusarn
4 juli 2009 · 100 Inlägg

todie skrev:

snusarn skrev:
Min bil e inte i skick för att ställa ut där men komma och titta ska jag göra , ser ju arenan från ballkongen min wink , försöker övertala svärfar att ställa ut sin BSA -43a i kanonskick men verkar va svårt sad

En hoj menar du va? Det får du säga till han o göra smile Fler hojar är kul! En till inbokad ikväll från Badlands MC smile

Om det e så att jag skulle lyckas me att få dit den, när e senaste anmälningsdagen för det då ?
Samt att e det ok för mig att ställa ut hans hoj, om han själv inte vill närvara ?

todie Team Westcoast Motorsport
4 juli 2009 · 124 Inlägg

snusarn skrev:

todie skrev:

snusarn skrev:
Min bil e inte i skick för att ställa ut där men komma och titta ska jag göra , ser ju arenan från ballkongen min wink , försöker övertala svärfar att ställa ut sin BSA -43a i kanonskick men verkar va svårt sad

En hoj menar du va? Det får du säga till han o göra smile Fler hojar är kul! En till inbokad ikväll från Badlands MC smile

Om det e så att jag skulle lyckas me att få dit den, när e senaste anmälningsdagen för det då ?
Samt att e det ok för mig att ställa ut hans hoj, om han själv inte vill närvara ?

Ring mig så snart som möjligt på 0703571170 eller skicka din kontaktinformation till mig på info@westcoastmotorshow.se så jag kan skicka ut ett utställarkontrakt till dig.

Ja det självklart bra om du vill ställa ut hans hoj! smile

Saab 9-3 SS (2003)
Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Henjer
5 juli 2009 · 276 Inlägg

todie skrev:

rattan skrev:
Är detta nya Elmia eller? underbart att det läggs ett sånt här evenmang på sommaren, får hoppas på bra väder bara smile

Går nog inte att konkurrera med Elmia, och det är inte heller vårat mål smile Vi vill bara göra det lite roligare än vad det brukar, och gör man det på sommaren kan man utnyttja hela vänersborg, med uteserveringar och annat trevligt också smile Vänersborg är väldigt vackert just sommartid, men inte lika spännande om vi lagt mässan på vintern.  Av alla anmälningar att döma, så är trycket enormt smile  Se nu till att gå in o köpa biljetter på www.webbiljett.se/wcms också !! smile

Jag anser att Elmia är en mycket bra bilshow, dock tycker jag att det blir fler och fler företagsmontrar och större blir dom oxå, det blir mindre och mindre plats för privatpersoner som inte får någon plats i en företagsmonter. Det jag försöker komma till är att jag hoppas att inte denna mässa oxå får samma tendenser, utan i första hand ger plats åt privatpersoner och deras byggen, mycket roligare och se wink

Mercedes 190D Evo "Kööl Racing" (1986)
Bmw__330
5 juli 2009 · 22 Inlägg

Ska helt klart gå och kolla. Arenan är typ det största som hänt Vänserborg på mycket länge. Så hoppas dom kommer ha mycket mässor m.m. Har alltid varit att man får åka till Gbg eller Jönköping. Hoppas på mycket folk också.smile

// mvh

Lill-horvi
7 juli 2009 · 247 Inlägg

2dagar kvar.. ni som ska ställa ut, hur har ni förberett?
Hur mycket pengar har ni lagt ut på montern?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat
Talvis Fotograf
7 juli 2009 · 191 Inlägg

inte länge kvar nu, jag åker ner på torsdag!

racefan
8 juli 2009 · 1 059 Inlägg

när kan man ställa in bilen samt kan denstå till på mån?

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
todie Team Westcoast Motorsport
8 juli 2009 · 124 Inlägg

racefan skrev:
när kan man ställa in bilen samt kan denstå till på mån?

Det stämmer alltså att du ska vara med!! Va kul, hörde det på lite omvägar! smile
Torsdag eftermiddag efter 17.00 kan man börja flytta in. Du skulle vara i SCN's monter va?

Tror det blir svårt att låta den stå till måndag....vet inte hur säkert det är..alternativet är om vi ställer den i vårat garage?? Dom ska ju in o börja bygga igen på måndag morgon, och inga vakter är inbokade på den natten.

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
racefan
8 juli 2009 · 1 059 Inlägg

scn monter? ingen aning. jonny som ska fixa ner den ,jag åker till våler i morgon natt.
Fan bilvärden e liten om du hört det:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Bjork OEM <3
8 juli 2009 · 6 957 Inlägg

Inte för att det har jättemkt med showen att göra men känns som det lär rulla lite hottade bilar runtomkring Thn/Vbg i helgen alltså tongue Får nog ströga runt lite, är ju inte så långt emellan städerna big_smile

OEM <3
P-O Putsnisse
8 juli 2009 · 265 Inlägg

Skall bli skitkul att få ställa ut..smile.

Arnie
8 juli 2009 · 295 Inlägg

Bjork skrev:
Inte för att det har jättemkt med showen att göra men känns som det lär rulla lite hottade bilar runtomkring Thn/Vbg i helgen alltså tongue Får nog ströga runt lite, är ju inte så långt emellan städerna big_smile

håller med. kommer vara pysande dumpventiler i hela vbg i helgen. gött lol  jag går dit på lördag. gångavstånd är nice cool

Senast redigerat av Arnie (8 juli 2009)

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
Nissan 350Z (2003)
oceAn
8 juli 2009 · 42 Inlägg

Drar nog dit på lördag och kikar, hoppas det blir bra nu. Ska dit imorgon till arenan och lägga golv till detta evenemang.

Saab 9000 Aero "SQR" (1995)
lelleal
8 juli 2009 · 1 150 Inlägg

Lill-horvi skrev:
2dagar kvar.. ni som ska ställa ut, hur har ni förberett?
Hur mycket pengar har ni lagt ut på montern?

har man en snygg och intressant bilen behöver man ingen monter för att locka folk med !
ska inte ställa ut men de är va ja tkr !smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
theLADY
8 juli 2009 · 170 Inlägg

Nu är det nära I morgon skall vi flytta in! Det här kom lägligt.coolcoolcoolcoolcoolcool

http://www.gatbilar.se/rampljus.php   VI SES.smilesmilesmilesmile

Senast redigerat av theLADY (8 juli 2009)

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
Zippo_
8 juli 2009 · 330 Inlägg

Kommer bli nice detta smile undra om det blir något liknande Elmia efter mässan ? big_smile

Bjork OEM <3
8 juli 2009 · 6 957 Inlägg

Zippo_ skrev:
Kommer bli nice detta smile undra om det blir något liknande Elmia efter mässan ? big_smile

Citerar Gunde: Ingenting är omöjligt, sen är det många busiga pojkar och flickor runtom i Älvsborgstrakten tongue

OEM <3
peegee Forummoderator
8 juli 2009 · 2 924 Inlägg

Zippo_ skrev:
Kommer bli nice detta smile undra om det blir något liknande Elmia efter mässan ? big_smile

Lite svårt att säga när det inte ens varit första gången....återstår ju att se vart det leder men konceptet har ju en del likheter med Elmia Custom motorshow vid Påsk så vem vet hur det ser ut om några år smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
peegee Forummoderator
8 juli 2009 · 2 924 Inlägg

Ni som vill ut å åka me era fina bilar på fredagskvällen den 10/7 efter mässan stängt för dagen är välkommna till MAX MEET ca 1 mil från mässan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124559

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang