5070
Sök

vad tycker ni ? Vilket utförande ska jag ha ?

344 Inlägg
15 januari 2009
#21
olika styling kan ju vara olika snyggt på olika bilar. men själv tycker jag inte att orangea blinkers e snyggt nånstans. fram ska man helt klart ha vita och bak e det snyggt me både vitt och helröda (beror lite på vilken bil också) men röktonat kan vara riktigt snyggt det också. det beror ju väldigt mycke på bilen som helhet också. tex om man ser en helt orginal bil som har enbart röktonat, det ser ju bara fånigt ut men skulle bilen vara megastylad så skulle antagligen röktoningen göra sig grymt snygg. det e iaf vad jag tycker.


979 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
#22
fy fan för helvita:P ush

Hpc

979 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
#23
tråden har varit nere litet tag, men nu när bilen endå står stilla pga att den inte vill starta så tänkte jag höra med er igen. Vilket utseende tycker ni bäst om? jag har så j*vla svårt att bestämma mig helt enkelt!!! Saknar dock den svarta ljusrampen till dom svarta baklyserna. Ser bättre ut me en sådan så ja ska köpa en sån i dagarna.

Hpc


Sök