Bommen skrev:
te_wik skrev:
Nej fyy, finns alldeles för många original sierror ute, kör på me svarta ljus å vita/klara fram.
Det är ju standart typ, sen hittar du på något eget, som inte alla har.
Mvh Tommy
Håller med föregående talare, Och nej. Jag tänker inte säga W*rd!
Haha skulle vilja säga tvärtom faktiskt.. känns som att alla sierror jag har sett har svarta baklysen..
We Ride Togheter, We Die Togheter!