Det är bara att göra som steifan säger, följa instruktionerna. Annars kan man ofta fixa det med PL400
Sen en liten annan sak: har du dyslexi?
Senast redigerat av TheDeadDorkster (15 januari 2009)
Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna